Sariv automatyzuje obsługę i produkcję

Firma Sariv obsługuje 2000 klientów rocznie, sprzedaje do firm z całej Europy. Codziennie przyjmuje około 100 zamówień, wysyła 50 ofert handlowych, fakturuje 300 różnych pozycji.
Poprzez system ERP, Sariv zarządza 10 000 pozycjami magazynowymi i magazynami swoich Klientów. W dziale handlowym pracuje tylko 8 osób, bo większość czynności obsługi Klienta zostało zautomatyzowanych.
Dzięki systemowi ERP firma Sariv ma kontrolę i nadzór na każdym etapie realizowanego procesu. Większość czynności dotyczących obsługi klienta udało się zautomatyzować. W połączeniu z elektronicznym obiegiem informacji i dokumentów, pozwala firmie utrzymać naprawdę wysokie tempo pracy, zwłaszcza w obszarze ofertowania i przygotowywania zamówień. A to wszystko z gwarancją dostaw w terminie. System ERP pełni także funkcję CRM, gdzie gromadzone są wszystkie niezbędne informacje dotyczące klientów i kontrahentów.
Więcej na: https://www.youtube.com/watch?time_continue=6&v=UeGx4vHlhMI
Źródło: CFI Systemy Informatyczne Sp. z o.o.
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- Do kiedy i dla kogo ulga na robotyzację?
- Raport: Przegląd Rynku Wycinarek Laserowych 2025
- Od detalu do gotowej technologii
- Linia Sinico do aluminiowych uziomów
- Marszruta technologiczna – czyli jak optymalizować przebieg procesu produkcyjnego?
- Technologie przyszłości i nauka, która wspiera przemysł
- Giga Laser Next na nowo definiuje cięcie laserowe 3D





