Szukaj w działach:

Wystartował portal Evoltec Access

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Dwóch pierwszych klientów Evoltec otrzymało dostęp do najnowszej platformy firmy - Evoltec Access.


Prace nad portalem trwają od 1 września 2022 roku. Na ponad roczny proces przygotowań złożyły się rozbudowane działania w obszarze digitalizacji firmy, w tym przebudowa CRM, systematyzacja danych czy projektowanie odpowiednich dla platformy rozwiązań, wszystko we współpracy z ITBoom.

Evoltec Access powstał z myślą o pogłębieniu relacji z klientami. Jest to dodatkowy kanał kontaktu pomiędzy marką a kontrahentami, który zawiera w sobie wszystkie kluczowe dla nich informacje. Ponadto, portal pozwala na bezpośredni kontakt z przedstawicielami Evoltec w przypadku chęci złożenia zamówienia, reklamacji czy umówienia wizyty serwisowej. 

Cyfrowe centrum zarządzania

Korzystając z portalu, klient ma możliwość nadzoru nad parkiem maszynowym z poziomu jednego miejsca, tzw. „floty”, co znacząco optymalizuje procesy związane z kontrolą maszyn. Evoltec Access umożliwia również dostęp do dokumentacji technicznej, katalogu części zamiennych, a także danych identyfikacyjnych maszyny oraz jej modułów. Poza informacjami technicznymi, platforma pozwala na zamówienie przeglądu do maszyny, bezpośrednie zgłoszenie awarii, a także śledzenie statusu otwartych spraw serwisowych. Ponadto, portal wysyła użytkownikom powiadomienia o nadchodzącym terminie wizyty serwisanta. W ten sposób firma chce wspierać klientów w zakresie kontroli technicznej maszyn. Użytkownik po otrzymaniu takiego powiadomienia, może z poziomu platformy potwierdzić termin kolejnego przeglądu. 

W Evoltec Access klient ma również stały dostęp do wirtualnego działu sprzedaży, w tym do swoich ofert, określonego zespołu specjalistów oraz kalkulatora leasingu. Jednocześnie rozwiązanie umożliwia pełną samodzielność w doborze usług wsparcia i konwersji ofert na zamówienie. Z kolei z poziomu obsługi zamówień platforma pozwala na śledzenie ich statusu, modyfikację adresów dostaw, a także zapewnia dostęp do faktur i powiadomień o etapach dostawy. Klient ma pełną możliwość administracji danymi, w tym aktualizacji danych osobowych i danych firmy.

Ostatnim obszarem platformy jest sekcja aktualności, dzięki której klient może na bieżąco śledzić najnowsze wiadomości z branży, a zarazem ma dostęp do newslettera Evoltec oraz możliwość rejestracji na wydarzenia organizowane przez firmę. 

 


- Portal Evoltec Access to rozwiązanie, które chcieliśmy wprowadzić w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. Poprawia on znacznie responsywność, a także znacząco skraca procesy ofertowe, serwisowe, a także składanie zamówień. Platforma zapewnia większą transparentność w procesach, które są dla klienta kluczowe oraz pozwala na gromadzenie wszystkich niezbędnych danych w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że nasze działania usprawnią procesy, zarówno te techniczne, jak i sprzedażowe - komentuje Tomasz Pawłowski, właściciel Evoltec i inicjator projektu. - Pod koniec października dostęp do portalu uzyskało dwóch pierwszych klientów, którzy posiadają umowy serwisowe oraz brały udział w warsztatach. rozpoczynających proces budowania platformy. Oczywiście prace nad portalem nie są zakończone. W przyszłym roku planujemy sukcesywne wdrażanie nowych funkcjonalności, takich jak zamawianie części zamiennych z poziomu floty, podgląd stanów magazynowych , nadawanie uprawnień użytkownikom czy panel reklamacji - dodaje.

 

Osobą odpowiedzialną za projekt została Magda Witowska, a wsparcie zapewniła Ada Wróblewska - specjalista ds. aplikacji w Evoltec. Od strony technicznej projekt tworzyła firma Piotra Kaweckiego - ITBoom, a liderem projektu po stronie wykonawcy został Maciej Wójcicki - IT solution architect.

 

Źródło: Evoltec

  

EVOLTEC Tomasz Pawłowski
Bekasów 63/65
02-803 Warszawa
+48 22 550 27 40
POWIĄZANE
KUKA.Sim Pro 3.1 zwiększa wydajność Wizerunek firmy jest jednym z najistotniejszych czynników wpływających na jej konk...
Automatyzacja procesów produkcji dzięki systemowi ERP Produkowane w Polsce meble są jednym z najlepszych towarów eksportowych. Nasz kraj...
Shear Genius z systemami do załadunku, rozładunku i sortowania Prima Power prezentuje, szerokie możliwości zautomatyzowanej linii Shear Genius z systema...
DMG MORI City – the Home of Technology Na tegorocznych targach EMO, DMG MORI zaprezentuje nowe filary Machining Transformation, ...
TDJ przejmuje Teamtechnik Firma inwestycyjna TDJ przejęła polską spółkę Teamtechnik Production Technology (T...
Relacja z debaty Digital Company 2021 28 września w hotelu Regent odbyła się debata klubowa, zorganizowana przez Executive Club...
Partnerzy