Szukaj w działach:

Wystartował portal Evoltec Access

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Dwóch pierwszych klientów Evoltec otrzymało dostęp do najnowszej platformy firmy - Evoltec Access.


Prace nad portalem trwają od 1 września 2022 roku. Na ponad roczny proces przygotowań złożyły się rozbudowane działania w obszarze digitalizacji firmy, w tym przebudowa CRM, systematyzacja danych czy projektowanie odpowiednich dla platformy rozwiązań, wszystko we współpracy z ITBoom.

Evoltec Access powstał z myślą o pogłębieniu relacji z klientami. Jest to dodatkowy kanał kontaktu pomiędzy marką a kontrahentami, który zawiera w sobie wszystkie kluczowe dla nich informacje. Ponadto, portal pozwala na bezpośredni kontakt z przedstawicielami Evoltec w przypadku chęci złożenia zamówienia, reklamacji czy umówienia wizyty serwisowej. 

Cyfrowe centrum zarządzania

Korzystając z portalu, klient ma możliwość nadzoru nad parkiem maszynowym z poziomu jednego miejsca, tzw. „floty”, co znacząco optymalizuje procesy związane z kontrolą maszyn. Evoltec Access umożliwia również dostęp do dokumentacji technicznej, katalogu części zamiennych, a także danych identyfikacyjnych maszyny oraz jej modułów. Poza informacjami technicznymi, platforma pozwala na zamówienie przeglądu do maszyny, bezpośrednie zgłoszenie awarii, a także śledzenie statusu otwartych spraw serwisowych. Ponadto, portal wysyła użytkownikom powiadomienia o nadchodzącym terminie wizyty serwisanta. W ten sposób firma chce wspierać klientów w zakresie kontroli technicznej maszyn. Użytkownik po otrzymaniu takiego powiadomienia, może z poziomu platformy potwierdzić termin kolejnego przeglądu. 

W Evoltec Access klient ma również stały dostęp do wirtualnego działu sprzedaży, w tym do swoich ofert, określonego zespołu specjalistów oraz kalkulatora leasingu. Jednocześnie rozwiązanie umożliwia pełną samodzielność w doborze usług wsparcia i konwersji ofert na zamówienie. Z kolei z poziomu obsługi zamówień platforma pozwala na śledzenie ich statusu, modyfikację adresów dostaw, a także zapewnia dostęp do faktur i powiadomień o etapach dostawy. Klient ma pełną możliwość administracji danymi, w tym aktualizacji danych osobowych i danych firmy.

Ostatnim obszarem platformy jest sekcja aktualności, dzięki której klient może na bieżąco śledzić najnowsze wiadomości z branży, a zarazem ma dostęp do newslettera Evoltec oraz możliwość rejestracji na wydarzenia organizowane przez firmę. 

 


- Portal Evoltec Access to rozwiązanie, które chcieliśmy wprowadzić w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. Poprawia on znacznie responsywność, a także znacząco skraca procesy ofertowe, serwisowe, a także składanie zamówień. Platforma zapewnia większą transparentność w procesach, które są dla klienta kluczowe oraz pozwala na gromadzenie wszystkich niezbędnych danych w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że nasze działania usprawnią procesy, zarówno te techniczne, jak i sprzedażowe - komentuje Tomasz Pawłowski, właściciel Evoltec i inicjator projektu. - Pod koniec października dostęp do portalu uzyskało dwóch pierwszych klientów, którzy posiadają umowy serwisowe oraz brały udział w warsztatach. rozpoczynających proces budowania platformy. Oczywiście prace nad portalem nie są zakończone. W przyszłym roku planujemy sukcesywne wdrażanie nowych funkcjonalności, takich jak zamawianie części zamiennych z poziomu floty, podgląd stanów magazynowych , nadawanie uprawnień użytkownikom czy panel reklamacji - dodaje.

 

Osobą odpowiedzialną za projekt została Magda Witowska, a wsparcie zapewniła Ada Wróblewska - specjalista ds. aplikacji w Evoltec. Od strony technicznej projekt tworzyła firma Piotra Kaweckiego - ITBoom, a liderem projektu po stronie wykonawcy został Maciej Wójcicki - IT solution architect.

 

Źródło: Evoltec

  

EVOLTEC Tomasz Pawłowski
Bekasów 63/65
02-803 Warszawa
+48 22 550 27 40
POWIĄZANE
Mazak vlog | Moduł 3D Assist W tym odcinku Mazak vloga ekspert Yamazaki Mazak prezentuje najważniejsze funkcje modułu 3...
Rozwiązania Remmert zwiększają wydajność zakładu Insbud Firmy zajmujące się dystrybucją wyrobów hutniczych stoją przed wieloma wyzwaniami ...
Akcesoria CNC - Wycieczka po magazynie Firma Akcesoria CNC sotworzyła sklep internetowy EBMiA.pl, za pośrednictwem którego...
Konferencje Techniczne Axon Media coraz bliżej Dwa dni w Krakowie, jeden dzień w Białymstoku, to miejsca, w których odbędą się je...
Cyfrowe sposoby projektowania i zarządzania fabryką W dniach od 26 do 28 maja odbędzie się pierwsze w Polsce wydarzenie dotyczące tematyki BI...
Jak zoptymalizować proces cięcia laserowego? Firma Yamazaki Mazak zaprasza na webinarium poświęcone automatyzacji i optymalizacji proc...
Partnerzy