Wystartował portal Evoltec Access

Dwóch pierwszych klientów Evoltec otrzymało dostęp do najnowszej platformy firmy - Evoltec Access.
Prace nad portalem trwają od 1 września 2022 roku. Na ponad roczny proces przygotowań złożyły się rozbudowane działania w obszarze digitalizacji firmy, w tym przebudowa CRM, systematyzacja danych czy projektowanie odpowiednich dla platformy rozwiązań, wszystko we współpracy z ITBoom.
Evoltec Access powstał z myślą o pogłębieniu relacji z klientami. Jest to dodatkowy kanał kontaktu pomiędzy marką a kontrahentami, który zawiera w sobie wszystkie kluczowe dla nich informacje. Ponadto, portal pozwala na bezpośredni kontakt z przedstawicielami Evoltec w przypadku chęci złożenia zamówienia, reklamacji czy umówienia wizyty serwisowej.
Cyfrowe centrum zarządzania
Korzystając z portalu, klient ma możliwość nadzoru nad parkiem maszynowym z poziomu jednego miejsca, tzw. „floty”, co znacząco optymalizuje procesy związane z kontrolą maszyn. Evoltec Access umożliwia również dostęp do dokumentacji technicznej, katalogu części zamiennych, a także danych identyfikacyjnych maszyny oraz jej modułów. Poza informacjami technicznymi, platforma pozwala na zamówienie przeglądu do maszyny, bezpośrednie zgłoszenie awarii, a także śledzenie statusu otwartych spraw serwisowych. Ponadto, portal wysyła użytkownikom powiadomienia o nadchodzącym terminie wizyty serwisanta. W ten sposób firma chce wspierać klientów w zakresie kontroli technicznej maszyn. Użytkownik po otrzymaniu takiego powiadomienia, może z poziomu platformy potwierdzić termin kolejnego przeglądu.
W Evoltec Access klient ma również stały dostęp do wirtualnego działu sprzedaży, w tym do swoich ofert, określonego zespołu specjalistów oraz kalkulatora leasingu. Jednocześnie rozwiązanie umożliwia pełną samodzielność w doborze usług wsparcia i konwersji ofert na zamówienie. Z kolei z poziomu obsługi zamówień platforma pozwala na śledzenie ich statusu, modyfikację adresów dostaw, a także zapewnia dostęp do faktur i powiadomień o etapach dostawy. Klient ma pełną możliwość administracji danymi, w tym aktualizacji danych osobowych i danych firmy.
Ostatnim obszarem platformy jest sekcja aktualności, dzięki której klient może na bieżąco śledzić najnowsze wiadomości z branży, a zarazem ma dostęp do newslettera Evoltec oraz możliwość rejestracji na wydarzenia organizowane przez firmę.
- Portal Evoltec Access to rozwiązanie, które chcieliśmy wprowadzić w odpowiedzi na potrzeby naszych klientów. Poprawia on znacznie responsywność, a także znacząco skraca procesy ofertowe, serwisowe, a także składanie zamówień. Platforma zapewnia większą transparentność w procesach, które są dla klienta kluczowe oraz pozwala na gromadzenie wszystkich niezbędnych danych w jednym miejscu. Mamy nadzieję, że nasze działania usprawnią procesy, zarówno te techniczne, jak i sprzedażowe - komentuje Tomasz Pawłowski, właściciel Evoltec i inicjator projektu. - Pod koniec października dostęp do portalu uzyskało dwóch pierwszych klientów, którzy posiadają umowy serwisowe oraz brały udział w warsztatach. rozpoczynających proces budowania platformy. Oczywiście prace nad portalem nie są zakończone. W przyszłym roku planujemy sukcesywne wdrażanie nowych funkcjonalności, takich jak zamawianie części zamiennych z poziomu floty, podgląd stanów magazynowych , nadawanie uprawnień użytkownikom czy panel reklamacji - dodaje. |
Osobą odpowiedzialną za projekt została Magda Witowska, a wsparcie zapewniła Ada Wróblewska - specjalista ds. aplikacji w Evoltec. Od strony technicznej projekt tworzyła firma Piotra Kaweckiego - ITBoom, a liderem projektu po stronie wykonawcy został Maciej Wójcicki - IT solution architect.
Źródło: Evoltec
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2023
- Branża obróbki metali planuje inwestycje - RAPORT
- Magazyn dłużyc pozwala zaoszczędzić 30 000 litrów paliwa
- Zostań programistą maszyn CNC
- Roboty spawalnicze usprawniają produkcję urządzeń grzewczych
- Raport - Polskie firmy z rynku Robotyki, Internetu Rzeczy i AI
- Nowa oprawka narzędziowa firmy SCHUNK
- QMC 123 - nowy magnetyczny system mocowania form
- W 2024 roku PKB wzrośnie - analiza PIE
- Odzież ochronna CWS na straży zdrowia i życia spawaczy
- Dynamika przemysłu w październiku 2023
- 5 trendów w przemyśle w 2024 roku





