Stal Hardox® 500 Tuf wydłuża żywotność produktów
Firma Zetterbergs opracowuje, produkuje i sprzedaje bogatą gamę skrzyń wywrotek, naczep, nadwozi wymiennych i przyczep do odbioru odpadów. Firma została założona w Szwecji w roku 1923. Potężne idee, nadzwyczajne pomysły i ciężka praca przekształciły Zetterbergs w branżowego lidera. Do sukcesu firmy przyczyniło się także wykorzystanie stali trudnościeralnej Hardox® 500 Tuf, która wydłużyła okres eksploatacji wywrotek Zetterbergs o co najmniej 40 procent.
Najnowsza i najlżejsza wywrotka, o ładowności o 650 kg większej dzięki Hardox® 500 Tuf
ZD4 to wywrotka czwartej generacji firmy Zetterbergs z zabudową wykonaną ze stali Hardox® 500 Tuf. Ten nowy materiał umożliwił zmniejszenie masy własnej pojazdu o 20%, czyli 650 kg. ZD4 ma nową, zoptymalizowaną konstrukcję, w której podstawa, boki i ściana przednia stanowią jeden funkcjonalny, wysokosprawny zespół.
Robert Löfstedt, kierownik ds. marketingu w Zetterbergs, wyjaśnia specyfikę stali Hardox® 500 Tuf.
- Jest to trudnościeralny materiał o wysokiej nośności, umożliwiający naszym klientom transportowanie za każdym razem większego ładunku. Zysk przewoźnika zależy od tego, jak dużo może przetransportować. W ten sposób przychody rosną, podczas gdy koszty paliwa do wywrotki maleją - mówi. |
40% dłuższa trwałość użytkowa zabudowy wywrotki
Transport żużlu, kamienia i wielu innych materiałów wymaga wywrotki zdolnej do przewożenia ciężkich ładunków.
- Od kiedy przeszliśmy na stal trudnościeralną Hardox® 500 Tuf, najwyższej jakości materiał SSAB, wydłużyliśmy okres eksploatacji naszych wywrotek o co najmniej 40 procent - ciągnie Löfstedt. Docenia również, że zabudowa wywrotki ma bardziej ekologiczny profil. - Z wywrotki można korzystać dłużej, co ma mniejszy wpływ na środowisko naturalne niż kupowanie nowego sprzętu - mówi. |
Fot.: Robert Löfstedt, kierownik ds. marketingu w Zetterbergs. |
Płynne przejście na zmodernizowane zabudowy wywrotek ze stali Hardox® 500 Tuf
Przejście ze stali Hardox® 450 na stal Hardox® 500 Tuf jest proste i bezproblemowe. Zetterbergs używa tych samych co wcześniej urządzeń produkcyjnych i ustawień. Projekt zrealizowano w bliskiej współpracy z zespołem rozwoju produktów SSAB. Udoskonalenia konstrukcji i właściwości użytkowych są wynikiem pracy zespołowej w pełni wykorzystującej zalety Hardox® 500 Tuf.
- Nasza współpraca z SSAB rozciąga się na projektowanie i wybór materiałów w celu wydłużenia okresu eksploatacji naszych produktów i ich ładowności, co stanowi ważny czynnik podczas obsługi ciężkiego sprzętu - mówi Löfstedt. |
Zabudowy wywrotek Hardox® 500 Tuf spełniają cele Zetterbergs
- Dla ZD4 wyznaczyliśmy trzy cele: redukcja masy o 20%, atrakcyjny wygląd i osadzenie wywrotki nisko na ciężarówce. Spełniliśmy cele w zakresie masy, wyglądu i wysokości. Wysokość 340 mm jest najniższa na rynku. Stal Hardox 500 Tuf naprawdę udowodniła swoją wartość, więc szukamy sposobów zastosowania tej stali we wszystkich naszych produktach - mówi Löfstedt. |
Hardox® 500 Tuf dodaje wartość dla klientów Zetterbergs
- Hardox 500 Tuf to trudnościeralny materiał o wysokiej nośności, umożliwiający naszym klientom transportowanie za każdym razem większego ładunku. Zysk przewoźnika zależy od tego, jak dużo może przetransportować. W ten sposób przychody rosną, podczas gdy koszty paliwa maleją - mówi Löfstedt. |
Zetterbergs projektuje, produkuje i dostarcza przyczepy do wywrotek na całym świecie. Największych klientów ma w Norwegii, Szwecji i Szwajcarii.
Fot.: Lżejsze zabudowy wywrotek Zetterbergs ze stali Hardox® 500 Tuf oszczędzają paliwo i mogą być dłużej eksploatowane przez klientów na całym świecie. |
Użytkownicy końcowi na całym świecie stosują Hardox® 500 Tuf w swoich wywrotkach
Zabudowa wywrotki firmy Mantella jest o ponad 365 kg lżejsza od wersji standardowej. Sekret: zmniejszenie grubości blachy dolnej o 1 mm. Hardox 500 Tuf daje większą ładowność i taką samą znakomitą trwałość użytkową jak wcześniejsze modele.
Dzięki zastosowaniu blachy trudnościeralnej Hardox®, firma BRE produkuje lżejsze zabudowy wywrotek stalowych i zapewnia najniższą masę własną pojazdów w Australii. Przekłada się to na maksymalizację zysków użytkowników końcowych przy jednoczesnej minimalizacji kosztów konserwacji i obsługi.
Skorzystaj z konsultacjDowiedz się, co przejście na Hardox® 500 Tuf da Twoim urządzeniom i Twojej działalności biznesowej. Eksperci SSAB z przyjemnością spotkają się z Tobą, aby poznać Twoje potrzeby, by znaleźć najlepsze i najbardziej ekonomiczne rozwiązanie dla Twojego przedsiębiorstwa.
Źródło: SSAB
Redaktor: MRR
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- Laserowe innowacje Yamazaki Mazak na EuroBLECH 2024
- Nowości w branży cięcia CNC od Eckert na EuroBLECH 2024
- Nowy system powlekania INVENTA PVD z technologią łukową
- Nowoczesna produkcja na TOOLEX i ExpoWELDING
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- Dni Otwarte +Abplanalp w Warszawie
- Warsztaty technologiczne w CNC Center of Excellence
- Aukcja maszyn spółki Peter Drösser GmbH
- Mazak Open House