Szukaj w działach:

Zarządzanie zadaniami w systemie SigmaMRP

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Na rynku brakuje programów MRP dostosowanych do specyficznych potrzeb branży stalowej. Jednym z nielicznych rozwiązań tego typu jest oprogramowanie SigmaMRP, które wyposażono m.in. w rozbudowany moduł zarządzania zadaniami produkcyjnymi. 

Funkcja zarządzania zadaniami jest najważniejszym elementem systemu SigmaMRP. W module tym zgromadzone są wszystkie informacje dotyczące zleceń, umożliwia on także śledzenie całości procesu produkcyjnego – od szacowania kosztów, raportowania i planowania przebiegu produkcji, aż po dostawę towaru i fakturowanie.

Tworzenie wycen i ofert

Kompletna automatyzacja procesu zaczyna się już na etapie ofertowania i dotyczy nawet najbardziej skomplikowanych detali, w tym także części, których koszty zależą od operacji u podwykonawców. 

Śledzenie produkcji i raportowanie

W tym momencie zakłady produkcyjne mogą już w pełni wykorzystać potencjał SigmaMRP. Moduł zarządzania zadaniami pozwala przypisać każde zlecenie do konkretnego klienta i szczegółowo śledzić przebieg całego projektu. Dzięki programowi można łatwo stworzyć harmonogram prac, a system kodów kreskowych ułatwia kontrolę przepływu materiałów między kolejnymi stanowiskami. SigmaMRP pozwala także na generowanie dokumentacji i jej przesyłanie bez konieczności drukowania - pocztą e-mail lub faxem.


- Struktura programu i jego funkcje zostały zaprojektowane w taki sposób, aby odpowiadać specyficznym wymaganiom branży metalowej - mówi Arkadiusz Marzec, Starszy Konsultant Techniczny w firmie STIGO. Z tego względu aplikacja może być łatwo zintegrowana m.in. z innymi narzędziami systemu SigmaNEST. Jest to szczególnie przydatne w przypadku funkcji wycen, ale wymiana danych między programami może dotyczyć także zasobów magazynowych, zleceń produkcyjnych czy informacji o klientach lub dostawcach - dodaje Arkadiusz Marzec.


Raporty i podsumowania

Moduł zarządzania zadaniami w SigmaMRP ułatwia także raportowanie wyników na każdym etapie produkcji. Dane gromadzone są w programie już od chwili zapytania ofertowego i dają wgląd w przebieg całego zlecenia. Dzięki nim szybko można stworzyć zestawienia i podsumowania dotyczące nie tylko samego zarządzania, lecz również kosztów i wyników sprzedaży.

--> Dowiedz się więcej na temat SigmaMRP


Źródło: STIGO
Redaktor: MRR

STIGO Sp. z o.o.
Longinusa Podbipięty 29
31- 980 Kraków
+48 12 346 58 00
POWIĄZANE
Sektor kosmiczny otwiera się na nowych dostawców Hermetyczny dotychczas sektor kosmiczny otwiera się na nowe inicjatywy i działalność kome...
Automatyzacja i digitalizacja na Modernlog 2020 Automatyzacja procesów i ich cyfryzacja leży u podstaw najnowszych trendów ...
proALPHA przejmuje ENIT i rozszerza portfolio ERP+ Grupa proALPHA, jeden z wiodących dostawców rozwiązań ERP+ dla małych i średnich p...
Automatyzacja procesów produkcji dzięki systemowi ERP Produkowane w Polsce meble są jednym z najlepszych towarów eksportowych. Nasz kraj...
5 sposobów na optymalizację produkcji Presja konkurencji, zmieniające się oczekiwania klientów, nowe technologie i ogran...
Modułowa koncepcja cyfrowego zarządzania łańcuchem dostaw Oprogramowanie logistyczne firmy Remmert tworzy podstawę dla zwiększenia rentowności w sy...
Partnerzy