Szukaj w działach:

Skrócenie czasu zamówień o 80% - to możliwe!

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 


Zakład obróbki metali SOWA z siedzibą w Świnoujściu to kolejny użytkownik systemu do zarządzania produkcją, który może pochwalić się efektywnym wdrożeniem narzędzia, a dzięki temu znacznym uproszczeniem procesu zamówień oraz zamówień do dostawców. Praca na OptiMES znacząco skróciła czas realizacji zamówień oraz tym samym, przyniosła realne oszczędności w firmie.

Przed wdrożeniem systemu wszelkie dotychczasowe zamówienia były przygotowywane oraz generowane ręcznie. Cały proces wymagał drukowania poszczególnych dokumentów zamówienia oraz weryfikowania surowców dostępnych na magazynie. Tak prowadzony, tradycyjny sposób przyjęcia zamówień generował około 20-25 min czasu pracownika i to tylko w przypadku jednego zamówienia!

Klient zdecydował się na wdrożenie systemu OptiMES, który przede wszystkim miał ułatwić przebieg dokumentacji w firmie od oferty złożonej klientowi do wystawienia WZ.

OptiMES wspiera zarządzanie produkcją 

Zamówienia do dostawców to jedna z funkcjonalności dostępnych w ramach systemu OptiMES. To zautomatyzowane wsparcie przy zarządzaniu zamówieniami, przeprowadzaniu analiz przepływów towarów, tworzeniu zamówień i to z uwzględnieniem np. minimów magazynowych czy limitów logistycznych.

Firma SOWA we współpracy ze specjalistami OptiMES efektywnie wdrożyła moduł zamówień, tworząc równolegle bazę danych niezbędnych do zarządzania produkcją.

wypróbuj za darmo system OptiMES



Efekt wdrożenia


Na dzień dzisiejszy klient po wdrożeniu programu skrócił czas prowadzenia zamówień o 80% w skali miesiąca.

Program OptiMES automatycznie tworzy szablony, które pozwalają wygenerować w kilka sekund potrzebny, jednolity wzór wydruków. Co więcej, dzięki temu możliwe jest generowanie zamówień w przejrzystej formie, które można od razu skierować do dostawcy.


„Dzięki OptiMES w naszej firmie nie tylko znacząco oszczędzamy czas pracy nad zleceniem, ale także zyskujemy przejrzystość zamówień. To narzędzie, które pozwala nam w logiczny sposób łączyć elementy procesu produkcyjnego oraz w prosty, intuicyjny sposób zarządzać bazą danych. Z całą pewnością jest to narzędzie szyte na miarę potrzeb klienta” - Paweł Sowiński z firmy Sowa.

 

system OptiMES efekty wdrożenia


Moduł zamówień to pierwszy z elementów wdrożenia w zakładzie SOWA. OptiMES to narzędzie do kompleksowego zarządzania produkcją, dlatego firma zdecydowała się na rozszerzenie działania programu o kolejne funkcjonalności.


Źródło: Syneo
Redaktor: MRR

Syneo.pl sp. z o. o. sp. k.
Fordońska 246 lok. 1006
85-796 Bydgoszcz
+48 535 455 855
POWIĄZANE
Najbardziej energetyzująca edycja Evertiq EXPO Już 12 czerwca w Krakowie, z nową energią, wystartują jedne z najpopularniejszych targ&oa...
Robotyzacja w branży automotive - czy to się opłaca? Polskie przedsiębiorstwa produkcyjne coraz chętniej sięgają po rozwiązania z zakresu auto...
Nowe powłoki diamentowe BALDIA
 Oerlikon Balzers, dostawca rozwiązań powierzchniowych, przedstawił nową ofertę powłok dia...
EuroLab z ofertą dla laboratoriów przemysłowych Prawie każdy element naszego otoczenia zawdzięcza swój początek laboratoriom. Firm...
Wypożyczaj odzież roboczą zamiast kupować Aby korzystać z dóbr i produktów, nie trzeba koniecznie posiadać ich na wła...
Jak zadbać o rozwój technologiczny firmy Już 10 grudnia br. o godzinie 9:30 odbędzie się konferencja, podczas której zostan...
Partnerzy