Szukaj w działach:

Technovation Forum łączy branże

 

Technovation Forum 2018 prelekcja
 

W terminie 6-7 marca 2019 r. we Wrocławiu obędzie się druga edycja inspirującej konferencji Technovation Forum.

Spotkanie przeznaczone jest dla CTO - dyrektorów R&D, technicznych i produkcji z wielu sektorów. Istotną siłą Technovation Forum jest różnorodność branż. od pewnego poziomu wyzwania, z którymi muszą radzić sobie dyrektorzy techniczni, stają się dość podobne i warto wymieniać się doświadczeniami z czołowymi firmami o zupełnie innym profilu.

Wyróżnikiem tej konferencji są panele dyskusyjne oraz wizyta na produkcji największej fabryki autobusów Volvo w Europie. Uczestnicy będą tam oprowadzani przez konstruktorów z działu rozwoju Volvo.

W tym roku inauguracji Technovation Forum dokona David Knott, który podzieli się doświadczeniami z 39 lat pracy w Rolls-Royce. Zaczynał jako konstruktor silników lotniczych, awansował i ostatnie 10 lat spędził jako Senior Manager Research & Technology w globalnym Design Systems Engineering. Pan David będzie mówił o składnikach równania innowacyjności.

W czasie wydarzenia ciekawy case study z branży odbiorników telewizyjnych przedstawi dyrektor techniczny SMP Tomasz Michalik, a dyrektor techniczny z 3M, Tomasz Duda zaprezentuje swoje przemyślenia o R&D jako źródle przewagi konkurencyjnej. Ekspert z ABB Jerzy Obojski wystąpi z tematem inżynieria nowego paradygmatu – zasady gry jutra. Dwa wystąpienia będą dotyczyły doświadczeń wdrażanych zmian w ostatnich latach (Lear i Volvo), mowa też będzie o patentach (case study Wielton), komunikacji w zespole inżynierskim, zespołach mieszanych i tym, czego inżynierowie mogą się nauczyć z doświadczeń IT.

Formularz Zgłoszeniowy

Interesująco zapowiadają się panele dyskusyjne, oto kilka przykładowych tematów:

  • Weryfikacja pomysłu. Jak najprościej sprawdzić, czy to, co wymyślaliśmy ma szanse na efektywne biznesowe wdrożenie? 
  • Usuwanie hamulców innowacyjności. Jak zadbać o to, by na końcu były widoczne wyniki nieszablonowego myślenia naszych pracowników? Jak udrożnić drogę od pomysłu do przemysłu. 
  • Jak motywować inżynierów do rozwoju? Szczególnie w obszarach potrzebnych, a mniej inżynierskich – takich jak komunikacja, zarządzanie projektem czy innowacyjność.
  • Krajowe zaplecze wsparcia R&D wyraźnie nie nadąża za światowym rozwojem. Co można zrobić w tej sytuacji? Jakie kreuje to szanse, a jakie zagrożenia? 

Program Technovation Forum

Oprócz wystąpień, paneli dyskusyjnych i wizyty na produkcji Technovation Forum przesycona jest integracją i networkingiem pomiędzy tymi, którym przypadło zarządzać inżynierami.

Najlepszą wizytówka Technovation Forum są opinie uczestników wcześniejszej edycji:

- „Technovation: miejsce gdzie praktycy innowacji spotykają.... innych praktyków.  Dawno nie uczestniczyłem w konferencji, gdzie było tylu inspirujących ludzi z tak różnych dziedzin techniki.” - Marek Zaleski, Industrialization Director, Członek Zarządu, Sonion Polska

- „Technovation to miejsce, gdzie spotkałem kolegów i koleżanki z czołowych firm i ośrodków rozwoju w kraju, mających dostęp do najnowocześniejszych technik i metod projektowania i produkcji. Forum umożliwia mi, poprzez wymianę doświadczeń, naładować swoje „akumulatory” nowymi pomysłami i ideami, które pozwalają się rozwijać mojej osobie, jak również firmie.” - Tomasz Michalik, Dyrektor Techniczny, Standard Motor Products Polska.

- „Czekam na kolejne Technovation od zakończenia ostatniego spotkania! To jest miejsce, gdzie ludzie R&D, praktycy i pasjonaci, dzielą się swoim doświadczeniem.” - Wojciech Klimek, Senior Director R&D, ADVA Optical Networking.

- „Technovation to dobrze zainwestowany czas. Forum skupia specjalistów z różnych dziedzin techniki. Pozwala to na różne spojrzenia na ten sam problem, który został już rozwiązany w innej branży.” - Arkadiusz Sobkowiak, Dyrektor ds. Badań i Rozwoju, PESA.


Więcej o Technovation Forum na Staleo.pl
 


Źródło: GRUPA ODITK

Dodano 11.01.2019
Podziel się
powrót

Newsletter

Powiązane:

Reklama

  • Reklama

  • Czasopisma

  • Targi

  • Reklama

  • Reklama

  • Reklama

    Newsletter

    Reklama

    Targi

    Czasopisma

    Reklama

    Newsletter

    Partnerzy