Szukaj w działach:

31. edycja StandOUT. - ITM Polska 2016

 

31. edycja StandOUT - ITM Polska 2016
Fot.: Exspace  


10 czerwca 2016 r. zakończyły się w Poznaniu targi ITM Polska – najistotniejsze wydarzenie w Polsce prezentujące oraz promujące dokonania w branży przetwórstwa metali i produkcji maszyn.


Targi ITM Polska rokrocznie przyciągają do stolicy Wielkopolski setki firm i wystawców z całego świata. Nie inaczej było także tym razem. W targach uczestniczyło blisko 1000 firm, z czego prawie 50% to firmy zagraniczne.

Oczywiście wszędzie tam, gdzie rozmawia się o najnowszych możliwościach w branży, nie może zabraknąć dobrej architektury wystawienniczej. Exspace od lat promuje firmy, które celowo wykorzystują udział w targach dla kreowania wizerunku oraz wzmacniania marek. Firma z przyjemnością prezentuje najciekawsze realizacje, jak również interesujące rozwiązania. Po targach ITM rozpoczął się StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Laureaci konkursu – wystawcy ITM Polska 2016 - będą mogli promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu imprezy. Ideą prezentacji wyróżniających się kreacji wystawienniczych jest przyczynianie się do rozpoznawalności marek, jak i prezentowanych produktów. Exspace zaprasza serdecznie do wyrażania swoich opinii.

W 31. Edycji konkursu StandOUT. można oddać głos na 54 stoiska polskich firm - wystawców targów ITM Polska 2016. Głosowanie trwa w dniach 21 czerwca – 5 lipca 2016 r. Każde stoisko w galerii konkursowej na stronie Exspace posiada punktację [1-5] - można ocenić raz każde z konkursowych ekspozycji.

Oddaj swój głos!


Fakt, iż konkurs odbywa się wirtualnie, sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo oraz daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 30 edycjach StandOUT. oddano ogółem ponad 74 000 głosów. Konkurs StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace. Celem portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania oraz wzmacniania wizerunku. 

Staleo jako patron medialny wydarzenia ufundował nagrody dla laureatów konkursu w postaci pakietów reklamowych na portalu Staleo.pl. 


Źródło: Exspace


Dodano 27.06.2016
Podziel się
powrót

Newsletter

Powiązane:

Reklama

  • Reklama

  • Czasopisma

  • Targi

  • Reklama

  • Reklama

  • Reklama

    Newsletter

    Reklama

    Targi

    Czasopisma

    Reklama

    Newsletter

    Partnerzy