Szukaj w działach:

31. edycja StandOUT. - ITM Polska 2016

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Fot.: Exspace  


10 czerwca 2016 r. zakończyły się w Poznaniu targi ITM Polska – najistotniejsze wydarzenie w Polsce prezentujące oraz promujące dokonania w branży przetwórstwa metali i produkcji maszyn.


Targi ITM Polska rokrocznie przyciągają do stolicy Wielkopolski setki firm i wystawców z całego świata. Nie inaczej było także tym razem. W targach uczestniczyło blisko 1000 firm, z czego prawie 50% to firmy zagraniczne.

Oczywiście wszędzie tam, gdzie rozmawia się o najnowszych możliwościach w branży, nie może zabraknąć dobrej architektury wystawienniczej. Exspace od lat promuje firmy, które celowo wykorzystują udział w targach dla kreowania wizerunku oraz wzmacniania marek. Firma z przyjemnością prezentuje najciekawsze realizacje, jak również interesujące rozwiązania. Po targach ITM rozpoczął się StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Laureaci konkursu – wystawcy ITM Polska 2016 - będą mogli promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu imprezy. Ideą prezentacji wyróżniających się kreacji wystawienniczych jest przyczynianie się do rozpoznawalności marek, jak i prezentowanych produktów. Exspace zaprasza serdecznie do wyrażania swoich opinii.

W 31. Edycji konkursu StandOUT. można oddać głos na 54 stoiska polskich firm - wystawców targów ITM Polska 2016. Głosowanie trwa w dniach 21 czerwca – 5 lipca 2016 r. Każde stoisko w galerii konkursowej na stronie Exspace posiada punktację [1-5] - można ocenić raz każde z konkursowych ekspozycji.

Oddaj swój głos!


Fakt, iż konkurs odbywa się wirtualnie, sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo oraz daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 30 edycjach StandOUT. oddano ogółem ponad 74 000 głosów. Konkurs StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace. Celem portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania oraz wzmacniania wizerunku. 

Staleo jako patron medialny wydarzenia ufundował nagrody dla laureatów konkursu w postaci pakietów reklamowych na portalu Staleo.pl. 


Źródło: Exspace


POWIĄZANE
Powłoka DLC dostępna od ręki Dzięki ostatnim inwestycjom firma Oerlikon Balzers rozszerza zakres usług i z dniem 20 li...
KOM na Forum Dialogu Administracji Publicznej z Biznesem W Gminnym Ośrodku Kultury w Stawigudzie odbyło się pierwsze Forum Dialogu Administracji P...
Rozwiązania Przemysłu 4.0 w dobie pandemii COVID-19 Jak wynika z badania Digitalizacja polskich przedsiębiorstw przemysłowych w dobie pandemi...
Cold Jet CONNECT - nowy sposób komunikacji z klientem Firma Cold Jet – światowy lider w produkcji urządzeń do wytwarzania i czyszczenia s...
TBI po raz kolejny liderem Spółka TBI Technology, podczas międzynarodowych targów ITM Poznań 2018 zost...
Jak sfinansować zakup obrabiarki? Obrabiarki do metalu są niezwykle przydatne, przy ich użyciu realizuje się znaczącą część ...
Partnerzy