Szukaj w działach:

31. edycja StandOUT. - ITM Polska 2016

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Fot.: Exspace  


10 czerwca 2016 r. zakończyły się w Poznaniu targi ITM Polska – najistotniejsze wydarzenie w Polsce prezentujące oraz promujące dokonania w branży przetwórstwa metali i produkcji maszyn.


Targi ITM Polska rokrocznie przyciągają do stolicy Wielkopolski setki firm i wystawców z całego świata. Nie inaczej było także tym razem. W targach uczestniczyło blisko 1000 firm, z czego prawie 50% to firmy zagraniczne.

Oczywiście wszędzie tam, gdzie rozmawia się o najnowszych możliwościach w branży, nie może zabraknąć dobrej architektury wystawienniczej. Exspace od lat promuje firmy, które celowo wykorzystują udział w targach dla kreowania wizerunku oraz wzmacniania marek. Firma z przyjemnością prezentuje najciekawsze realizacje, jak również interesujące rozwiązania. Po targach ITM rozpoczął się StandOUT. – konkurs na stoiska, które poprawiają standardy architektury i wzornictwa w branży wystawienniczej. Laureaci konkursu – wystawcy ITM Polska 2016 - będą mogli promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu imprezy. Ideą prezentacji wyróżniających się kreacji wystawienniczych jest przyczynianie się do rozpoznawalności marek, jak i prezentowanych produktów. Exspace zaprasza serdecznie do wyrażania swoich opinii.

W 31. Edycji konkursu StandOUT. można oddać głos na 54 stoiska polskich firm - wystawców targów ITM Polska 2016. Głosowanie trwa w dniach 21 czerwca – 5 lipca 2016 r. Każde stoisko w galerii konkursowej na stronie Exspace posiada punktację [1-5] - można ocenić raz każde z konkursowych ekspozycji.

Oddaj swój głos!


Fakt, iż konkurs odbywa się wirtualnie, sprawia, że grono głosujących jest bardzo zróżnicowane branżowo oraz daleko wykracza poza temat danej wystawy. W poprzednich 30 edycjach StandOUT. oddano ogółem ponad 74 000 głosów. Konkurs StandOUT. organizowany jest przez portal Exspace. Celem portalu jest służenie pomocą przedsiębiorstwom, w świadomym wykorzystywaniu imprez targowych do kreowania oraz wzmacniania wizerunku. 

Staleo jako patron medialny wydarzenia ufundował nagrody dla laureatów konkursu w postaci pakietów reklamowych na portalu Staleo.pl. 


Źródło: Exspace


POWIĄZANE
Przemysłowa Wiosna zaprasza w marcu 2024 roku! Salon Technologii Obróbki Metali wraz ze wszystkimi wydarzeniami towarzyszącymi ok...
Ventor dystrybutorem koreańskiej firmy Simpac w Polsce VENTOR został wyłącznym dystrybutorem w Polsce koreańskiego producenta pras SIMPAC, wsp&o...
Prawie 7,5 mln dla Odlewni RAFAMET z NCBiR Projekt Odlewni RAFAMET to innowacja procesowa polegająca na wytwarzaniu odlewów p...
Inteligentne rozwiązania dla produkcji z Tajwanu 10 listopada 2021 podczas webinarium „Taiwan Excellence Push the Boundaries of Smar...
Aukcja wysokiej jakości maszyn CNC Jeszcze do 23 listopada 2022 r. na platformie Surplex.com można licytować wysokiej klasy ...
Drukuj w 3D na targach 3D Solutions Gdy wydaje się, że człowiek już wszystko stworzył, wystarczy pomyśleć o technologii druku...
Partnerzy