Z kraju i ze świata
Toyota zatrudni 500 pracowników

W bieżącym roku fabryka Toyoty w Wałbrzychu planuje rozpoczęcie masowej rekrutacji ponad 500 nowych pracowników.
Fabryki Toyoty w Wałbrzychu i Jelczu-Laskowicach pozyskały w ostatnim czasie aż sześć projektów związanych z technologią hybrydową o łącznej wartości ponad 2 miliardy zł. W 2021 zakład uruchomi dwie linie elektrycznej przekładni hybrydowej (e-CVT) a rok później silnika o pojemności 1,5 litra tworzących razem elektryczny zespół hybrydowy. Napęd ten będzie montowany między innymi w nowej generacji toyoty Yaris, która w bieżącym roku zadebiutuje na europejskim rynku. Od stycznia fabrykami kieruje Dariusz Mikołajczak - pierwszy Polak na stanowisku prezesa w fabrykach Toyoty.
W związku z tym w bieżącym roku planowane jest rozpoczęcie masowej rekrutacji ponad 500 nowych pracowników.
- "W związku z nowymi projektami już od jesieni ubiegłego roku Toyota prowadzi rekrutację do działu utrzymania ruchu osób z doświadczeniem jako automatycy, mechatronicy, elektrycy. To praca przeznaczona dla osób z minimum zawodowym wykształceniem i doświadczeniem. Kandydat do działu utrzymania ruchu powinien potrafić czytać rysunek techniczny oraz schematy elektryczne, znać zagadnienia z wybranego obszaru: programowanie CNC, elektryka, pneumatyka, mechanika i pokrewne. Część stanowisk przeznaczonych jest dla osób bezpośrednio po szkole technicznej, którzy mają wysoką wiedzę teoretyczną ale brakuje im praktyki. Praca odbywa się w systemie 12-godzinnym co oznacza, że pracownik pracuje mniejszą liczbę dni w tygodniu niż w systemie 8-godzinnym." - podano w komunikacie.
Osoby zainteresowane pracą w fabryce mogą śledzić bieżące oferty pracy publikowane na dedykowanej stronie kierunektoyota.pl
Źródło: Toyota
- "W związku z nowymi projektami już od jesieni ubiegłego roku Toyota prowadzi rekrutację do działu utrzymania ruchu osób z doświadczeniem jako automatycy, mechatronicy, elektrycy. To praca przeznaczona dla osób z minimum zawodowym wykształceniem i doświadczeniem. Kandydat do działu utrzymania ruchu powinien potrafić czytać rysunek techniczny oraz schematy elektryczne, znać zagadnienia z wybranego obszaru: programowanie CNC, elektryka, pneumatyka, mechanika i pokrewne. Część stanowisk przeznaczonych jest dla osób bezpośrednio po szkole technicznej, którzy mają wysoką wiedzę teoretyczną ale brakuje im praktyki. Praca odbywa się w systemie 12-godzinnym co oznacza, że pracownik pracuje mniejszą liczbę dni w tygodniu niż w systemie 8-godzinnym." - podano w komunikacie.
Osoby zainteresowane pracą w fabryce mogą śledzić bieżące oferty pracy publikowane na dedykowanej stronie kierunektoyota.pl
Źródło: Toyota
NEWSLETTER
POLECAMY:
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- P-Weld – Innowacyjne Rozwiązania w Spawaniu
- Precyzyjna obróbka aluminium – jak wybrać odpowiednią firmę?
- Do kiedy i dla kogo ulga na robotyzację?
- Automatyzacja i systemy magazynowe do blach i dłużyc
- Strategia Produktywności 2030
- Rewolucja w obróbce dzięki wycinarkom laserowym 3D
- Zapisz się na CT | SCAN FORUM Forum Technik CT i Skanowania 3D
- Odbierz zaproszenie na HANNOVER MESSE 2025
- Robo Challenge 2025: Innowacje w robotyce
- 4 trendy kształtujące przyszłość systemów ERP w 2025 roku
POWIĄZANE





