SSAB Poland wprowadza usługi ecommerce

Firma SSAB Poland z powodzeniem wdrożyła niedawno usługi ecommerce My SSAB dla swoich klientów, dzięki którym proces zamawiania stali stał się szybszy i łatwiejszy.
Mimo, że produkty stalowe ze względu na swoje indywidualne własności i specyfikacje, stanowią często pewne wyzwanie dla procesu zamówień online, SSAB jest w stanie zaoferować szeroki zakres produktów magazynowych dostępnych na jedno kliknięcie.
Kanał ecommerce obejmuje wszystkie grupy produktowe z oferty standardowych i specjalnych stali SSAB dostępnych w różnych formach i gatunkach. Przykładowo, możliwe jest zamówienie z magazynu wybranych stali wysokowytrzymałych Strenx® oraz trudnościeralnych blach Hardox®. Stale te znajdują powszechne zastosowanie w branży transportowej, dźwigowej, górniczej, recyklingu czy rolnictwie.
Usługi ecom umożliwiają sprawdzanie dostępności produktów w magazynie, składanie i powtarzanie zamówień, przeglądanie historii zamówień czy ustalonych dla klienta cen. To przydatne narzędzie dostępne jest z portalu My SSAB przeznaczonego dla klientów. Aktualne dane, jasna nawigacja i obsługa sprawiają, że zakup stali nigdy nie był łatwiejszy i jednocześnie otwierają możliwości współpracy dla nowych klientów, bez względu na wielkość zamówienia.
Oprócz zamawiania produktów online, klienci mają do dyspozycji wszystkie funkcje portalu My SSAB, takie jak śledzenie zamówień, powiadomienia o opóźnieniach, dostęp do certyfikatów i dokumentów związanych z zamówieniami oraz kontakt z przedstawicielem handlowym.
„Naszym celem było ułatwienie pracy klientom poprzez digitalizację tradycyjnych praktyk zakupowych. Chcieliśmy poprawić poziom obsługi i zadowolenia klientów, proponując im platformę handlu elektronicznego dostępną 24 h przez 7 dni w tygodniu. Reakcja klientów jest bardzo pozytywna, pierwsi użytkownicy są naprawdę zadowoleni z praktycznych funkcji platformy i ogólnej dogodności systemu”, - mówi Elina Aalto, szefowa działu Digital Commerce, SSAB. |
„Polska jest przy tym pierwszym krajem w grupie SSAB, który wdrożył opcję odbioru zamówienia złożonego online jako alternatywę dla standardowych dostaw stali. Jeśli klient chce sam odebrać swoje zamówienie z magazynu, może to zrobić”, - dodaje Elina. |
Wdrożona usługa stanowi pierwszy etap rozwoju ecommerce w SSAB. W planach znajduje się poszerzenie oferty produktowej dostępnej online oraz wprowadzenie dodatkowych funkcji związanych z zamówieniami internetowymi.
Źródło: SSAB
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2023
- Branża obróbki metali planuje inwestycje - RAPORT
- Magazyn dłużyc pozwala zaoszczędzić 30 000 litrów paliwa
- Zostań programistą maszyn CNC
- UE zatwierdziła nowe przepisy dotyczące maszyn
- Nabory z Krajowego Planu Odbudowy na robotyzację
- 20% Rabatu na maszyny Haas serii ST i VF
- VI Wielkopolskie Sympozjum Spawalnicze
- Roboty spawalnicze usprawniają produkcję urządzeń grzewczych
- Raport - Polskie firmy z rynku Robotyki, Internetu Rzeczy i AI
- Staubli zaprasza na targi Warsaw Industry Week 2023!
- O innowacyjnych strategiach zakupowych na Procon Polzak 2023
- Przewodnik po Targach TOOLEX 2023
- Dni Otwarte w TFM





