Szukaj w działach:

SSAB Poland wprowadza usługi ecommerce

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Firma SSAB Poland z powodzeniem wdrożyła niedawno usługi ecommerce My SSAB dla swoich klientów, dzięki którym proces zamawiania stali stał się szybszy i łatwiejszy.

Mimo, że produkty stalowe ze względu na swoje indywidualne własności i specyfikacje, stanowią często pewne wyzwanie dla procesu zamówień online, SSAB jest w stanie zaoferować szeroki zakres produktów magazynowych dostępnych na jedno kliknięcie. 

Kanał ecommerce obejmuje wszystkie grupy produktowe z oferty standardowych i specjalnych stali SSAB dostępnych w różnych formach i gatunkach. Przykładowo, możliwe jest zamówienie z magazynu wybranych stali wysokowytrzymałych Strenx® oraz trudnościeralnych blach Hardox®. Stale te znajdują powszechne zastosowanie w branży transportowej, dźwigowej, górniczej, recyklingu czy rolnictwie.

Usługi ecom umożliwiają sprawdzanie dostępności produktów w magazynie, składanie i powtarzanie zamówień, przeglądanie historii zamówień czy ustalonych dla klienta cen. To przydatne narzędzie dostępne jest z portalu My SSAB przeznaczonego dla klientów. Aktualne dane, jasna nawigacja i obsługa sprawiają, że zakup stali nigdy nie był łatwiejszy i jednocześnie otwierają możliwości współpracy dla nowych klientów, bez względu na wielkość zamówienia.

Oprócz zamawiania produktów online, klienci mają do dyspozycji wszystkie funkcje portalu My SSAB, takie jak śledzenie zamówień, powiadomienia o opóźnieniach, dostęp do certyfikatów i dokumentów związanych z zamówieniami oraz kontakt z przedstawicielem handlowym.


„Naszym celem było ułatwienie pracy klientom poprzez digitalizację tradycyjnych praktyk zakupowych. Chcieliśmy poprawić poziom obsługi i zadowolenia klientów, proponując im platformę handlu elektronicznego dostępną 24 h przez 7 dni w tygodniu. Reakcja klientów jest bardzo pozytywna, pierwsi użytkownicy są naprawdę zadowoleni z praktycznych funkcji platformy i ogólnej dogodności systemu”, - mówi Elina Aalto, szefowa działu Digital Commerce, SSAB. 

 


„Polska jest przy tym pierwszym krajem w grupie SSAB, który wdrożył opcję odbioru zamówienia złożonego online jako alternatywę dla standardowych dostaw stali. Jeśli klient chce sam odebrać swoje zamówienie z magazynu, może to zrobić”, - dodaje Elina.

 

Wdrożona usługa stanowi pierwszy etap rozwoju ecommerce w SSAB. W planach znajduje się poszerzenie oferty produktowej dostępnej online oraz wprowadzenie dodatkowych funkcji związanych z zamówieniami internetowymi.


Źródło: SSAB

SSAB POLAND SP. Z O. O.
Kolejowa 15
55-020 Żórawina
+48 71 346 73 11
POWIĄZANE
Hardox Wearparts z nowym Partnerem 11 września br. sieć Hardox Wearparts pozyskała nowego Partnera, firmę Protechnika Sp. z ...
OX Quote - Sprzedaż komponentów ze stali poprzez wycenę online Nowy trend dotyczący wycen online nabiera tempa. W przyszłości przetwórcy stali, kt...
UE bez ceł na stal i aluminium Jak informuje Puls Biznesu, kraje UE mogą zostać zwolnione z amerykańskich ceł na stal i ...
Trendy z zakresu badań nieniszczących Międzynarodowa, VIII edycja konferencji Diagnostyka Materiałów i Urządzeń Technicz...
Wysokie składowanie w niskich budynkach W miarę rozwoju i powiększania oferty wiele przedsiębiorstw staje przed wyzwaniem rozbudo...
Premiery wycinarek laserowych Mazak na EuroBLECH 2022 Targi EuroBLECH 2022 będą sceną premiery dwóch ultranowoczesnych wycinarek laserow...
Partnerzy