25-lat działalności zakładów Hydro Extrusion Poland
Fot.: Piotr Wieliński Prezes Zarządu Hydro Extrusion Poland |
O zbliżającym się Jubileuszu 25-lecia działalności zakładów Hydro Extrusion Poland, czynnikach sukcesu, planowanych zmianach i realizowanych inwestycjach rozmawiamy z Piotrem Wielińskim, Prezesem Zarządu spółki oraz Katarzyną Piekarską, Dyrektorem Sprzedaży.
- Niebawem świętować będą Państwo 25-lecie działalności. Jak Pan uważa, jakie czynniki zadecydowały o sukcesie marek Sapa i Hydro na polskim rynku?
Piotr Wieliński: To prawda, już od ćwierć wieku budujemy branżę aluminiową w Polsce, dostarczając rodzimym przedsiębiorstwom komponenty aluminiowe wysokiej klasy. Myślę, że za sukcesem naszej obecności na polskim rynku stoi nieustanny rozwój oraz doskonalenie produktów i serwisu. Korzystając z nowoczesnych technologii, dbając o know-how i podnosząc kwalifikacje naszej kadry, zapracowaliśmy na zaufanie, za które jesteśmy bardzo wdzięczni.
- 25 lat to szmat czasu - proszę zatem powiedzieć jak w przeciągu tylu lat nadążali Państwo za zmianami trendów, by wciąż pozostać na topie?
Katarzyna Piekarska: Celem pioniera na rynku powinno być nie tylko doskonalenie technologii, ale i dbanie o relacje z odbiorcami. Oparte na szczerości i otwartej komunikacji relacje z naszymi partnerami biznesowymi mają dla nas znaczenie priorytetowe. To informacje uzyskane od naszych Klientów zarówno podczas codziennej współpracy, jak podczas regularnie przeprowadzanych badaniach satysfakcji są dla nas najważniejszym źródłem opinii i wyznaczają kierunek naszego rozwoju.
Fot.: Katarzyna Piekarska Dyrektor Sprzedaży Hydro Extrusion Poland |
- Czy w związku z tym, że istnieją Państwo na rynku już ćwierć wieku, planują Państwo jakieś zmiany, które pokażą firmę z innej strony?
Katarzyna Piekarska: W najbliższych miesiącach czekają nas dalsze zmiany wizerunkowe, które jednak podyktowane są nie jubileuszem, a zmianami właścicielskimi, do których doszło w ubiegłym roku. Aktualnie pracujemy nad nowym logo całej Grupy Hydro, które zostanie dostosowane do obecnych trendów komunikacji wizualnej oraz będzie przedstawiało wartości naszej marki. Jesienią tego roku planujemy zaprezentować kompletną identyfikację korporacyjną ukazującą założenia komunikacyjne, którymi będziemy kierować się w najbliższych latach.
- Czy może Pan zdradzić jakie są plany Hydro na najbliższe dni tygodnie i lata?
Piotr Wieliński: Głównymi działaniami, które jeszcze bardziej mają wzmocnić naszą pozycję lidera na rynku będą inwestycję w rozwój kadry i technologii, które w konsekwencji prowadzą do optymalizacji założonych wyników biznesowych. Zamierzamy zmodernizować zaplecze produkcyjne we wszystkich naszych zakładach). Chcemy skupić się na rozwoju kultury organizacyjnej i kompetencji managerskich, aby jak najlepiej zadbać o rozwój naszych pracowników oraz jakość zarządzania. W dalszy ciągu będziemy też realizować projekty mające na celu utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa pracy.
Źródło: Hydro Extrusion Poland
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- Mazak Open House
- Dynamika przemysłu w październiku 2024 roku
- Podstawowe typy łożysk precyzyjnych i ich charakterystyka
- Zabezpieczenia manipulatorów – bezpieczeństwo, które robi różnicę
- P-Weld – Innowacyjne Rozwiązania w Spawaniu
- Abas Business Solutions Poland podsumowuje wyjątkowy rok