Poznaj my.KUKA – Twój cyfrowy portal klienta
Zakup robota i części zamiennych, przegląd danych technicznych, zarządzanie licencjami i wiele innych: my.KUKA oferuje liczne usługi internetowe dostępne w intuicyjnym interfejsie. Dzięki temu masz zawsze i z każdego miejsca dostęp do informacji i indywidualnego wsparcia w zakresie produktów KUKA.
Dostęp 24/7 do informacji i usług na my.KUKA
Na cyfrowym portalu klienta my.KUKA można łatwo odczytać dane produktów i informacje o dostępności, zarządzać licencjami i zapytaniami do działu wsparcia technicznego oraz korzystać z platform bazujących na Chmurze np. KUKA Xpert i KUKA Robot Selector.
Zaloguj się na my.KUKA lub jeśli nie masz konta – zarejestruj!
Bezpośrednio po pomyślnej rejestracji uzyskasz dostęp do licznych funkcji. Dzięki weryfikacji konta otrzymasz ponadto informacje i benefity przeznaczone dla danej firmy. Ten proces służy zabezpieczeniu indywidualnego loginu i może potrwać kilka dni.
Wszystkie zalety i usługi my.KUKA w skrócie:
Przegląd danych produktów
W cyfrowym katalogu produktów znajdziesz szczegółową ofertę naszych robotów, odpowiednich części zamiennych, a także naszych produktów cyfrowych.
Weryfikacja dostępności produktów
Sprawdź online terminy dostawy i zasoby używanych robotów, a także części zamienne KUKA Ready Pack (tylko dla partnerów KUKA) i – wykonując kilka kliknięć – zapytaj bezpośrednio o określone produkty.
Kupno produktów online*
Kupuj produkty KUKA, np. części zamienne lub pakiety oprogramowania, łatwo i wygodnie online oraz wysyłaj zapytania dotyczące naszych robotów.
(*funkcja dostępna w poszczególnych krajach)
Rejestracja i zarządzanie produktami
Zarejestruj swoje produkty KUKA w szybki i prosty sposób online, aby uzyskać dostęp do pełnej dokumentacji produktów.
Oprogramowanie bazujące na Chmurze
Uzyskaj bezpłatny dostęp do KUKA Xpert Basic i KUKA Compose. Wykorzystaj login do KUKA Connect lub przetestuj KUKA Sim.Pro.
Zarządzanie zapytaniami do działu wsparcia technicznego
Stwórz własne zapytania do działu wsparcia technicznego online i miej wgląd w status ich przetwarzania. W ten sposób będziesz zawsze na bieżąco i odpowiednio szybko uzyskasz niezbędne informacje.
Cyfrowa baza wiedzy
Cyfrowa baza wiedzy KUKA Xpert zawiera obszerne informacje techniczne, takie jak instrukcje i dokumentacje dotyczące produktów KUKA.
KUKA System Partner
Jako KUKA System Partner możesz czerpać specjalne korzyści z my.KUKA. Zyskujesz między innymi dostęp do rozszerzonych testów oprogramowania KUKA Cloud, zapowiedzi produktów, informacje o czasach dostawy robotów itd.
Odwiedź stronę KUKA i zobacz tutoriale wideo, które krok po kroku zaprowadzą Cię do wymarzonego produktu lub usługi na my.KUKA!
Źródło: KUKA
40-246 Katowice
+48 327 30 32 14
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- Mazak Open House
- Dynamika przemysłu w październiku 2024 roku
- Podstawowe typy łożysk precyzyjnych i ich charakterystyka
- Zabezpieczenia manipulatorów – bezpieczeństwo, które robi różnicę
- P-Weld – Innowacyjne Rozwiązania w Spawaniu
- Abas Business Solutions Poland podsumowuje wyjątkowy rok