Szukaj w działach:

Spotkania online z FANUC Polska

 

Spotkania online z FANUC Polska

Polski oddział FANUC dostosowuje standardy obsługi klienta do nowej sytuacji rynkowej i wprowadza możliwość spotkań online ze swoimi ekspertami.

Wprowadzenie stanu epidemii wiąże się z szeregiem ograniczeń, ochrona zdrowia staje się priorytetem. Aby sprostać nowym wyzwaniom rynkowym, FANUC Polska rozpoczyna serię interaktywnych spotkań online opartych na dostępnych kanałach komunikacji online, umożliwiając specjalistom technicznym i doradcom przy nowych projektach pozostanie blisko potrzeb klientów.

Z tych powodów w ostanim czasie FANUC podjął szereg kroków, aby zapewnić utrzymanie swojej działalności, a także zapewnić klientom najwyższe możliwe standardy usług. Jednocześnie uruchomiono procedury zapewniające zdrowie pracowników, klientów i partnerów współpracujących z firmą zarówno na rynku globalnym, jak i na indywidualnych rynkach lokalnych.

Dziś przyszedł czas na kolejne kroki, które umożliwią jeszcze szersze wsparcie klientów w trudnym okresie rozprzestrzeniania się pandemii COVID – 19.

Współpraca i inwestycja w przyszłość

FANUC Polska oferuje klientom wspólne wykorzystanie czasu kwarantanny na przygotowanie się do nowych realiów rynkowych, w których firmy będą musiały zarówno zrekompensować nieuniknione straty, jak i zbudować nową przyszłość. To świetna okazja, aby poświęcić czas na edukację i stać się ekspertem w dziedzinie robotyzacji i automatyzacji w swojej branży.

W ramach serii spotkań online, skierowanych zarówno do obecnych, jak i nowych klientów firmy, specjaliści FANUC Polska swobodnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem w zakresie aplikacji robotów przemysłowych oraz robomaszyn CNC w wybranych procesach produkcji przemysłowej.

Roboty – jakość, wydajność i bezpieczeństwo produkcji

Osoby, które zdecydują się wziąć udział w spotkaniu internetowym na temat robotów przemysłowych, będą miały bezpośredni dostęp do wiedzy na temat rzeczywistego potencjału robotyzacji.

Wśród zagadnień poruszanych podczas spotkania znajdą się:

  • najbardziej inspirujące wdrożenia robotów przemysłowych w wybranych obszarach produkcji

  • najważniejsze cechy i kluczowe kryteria doboru robotów przemysłowych do potrzeb produkcji

  • informacje techniczne charakteryzujące poszczególne rodziny i modele robotów marki FANUC

  • praktyczne aspekty procesu wdrażania robotów do fabryk

Robomaszyny – niezawodność i wysoka odporność produkcji

Użytkownicy zainteresowani udziałem w spotkaniu online dotyczącym robomaszyn zostaną zaproszone do rozmowy na temat:

  • najbardziej inspirujących wdrożeń obrabiarek przemysłowych w wymagających obszarach produkcji, w szczególności w procesach obróbki metali i tworzyw sztucznych

  • najważniejszych cech i funkcji oraz kluczowych kryteriów doboru maszyn CNC
    i aplikacji do potrzeb produkcji

  • informacji technicznych charakteryzujących poszczególne modele obrabiarek przemysłowych marki FANUC

  • praktycznych aspektów procesu wdrażania maszyn CNC do fabryk

Ponadto, w zależności od indywidualnych zainteresowań rozmówców, doradcy FANUC Polska chętnie pomogą klientom znaleźć miejsca wymagające wzrostu jakości, wydajności lub higieny produktów, a także w przygotowaniu inwestycji w robotyzację lub automatyzację oraz w oszacowaniu czasu zwrotu.

W trosce o wygodę klientów zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniach online doradcy FANUC dostosują swoją formę do indywidualnych potrzeb i możliwości rozmówców.

Jednocześnie FANUC Polska zapewnia, że ​​pozostaje ona dostępna dla klientów w ramach bieżących spraw i operacji. Polski oddział japońskiego producenta zaprasza klientów do kontynuowania dotychczasowej współpracy przy użyciu dostępnych środków komunikacji (telefon, e-mail, za pośrednictwem strony internetowej), a także do wymiany myśli i doświadczeń dotyczących wykorzystania technologii FANUC w produkcji, jak część planowanych interaktywnych spotkań online.


Źródło: FANUC Polska 


Dodano 24.03.2020
Podziel się
powrót

Newsletter

Powiązane:

Reklama

  • Reklama

  • Czasopisma

  • Targi

  • Reklama

  • Reklama

  • Reklama

    Newsletter

    Reklama

    Targi

    Czasopisma

    Reklama

    Newsletter

    Partnerzy