Szukaj w działach:

Akcja #TSLdzieciom nabiera rozpędu

 

Akcja #TSLdzieciom 2019
 

Akcja #TSLdzieciom, która od połowy września zdecydowanie zaangażowała do pomocy całą branżę TSL to wspólna inicjatywa firmy ADAR i Targów TransLogistica Poland. 

Wioski SOS w Polsce to miejsca, w których osierocone i porzucone dzieci często zapominają o dramatycznych przeżyciach, czują się bezpiecznie i poznają smak beztroskiego dzieciństwa. Dzieci z Karlina są podstawą tej akcji. 3 września blogerzy Nasierowski i Tkaczykowski  udali się do Wioski SOS w Karlinie, aby przekonać się na własne oczy, a następnie móc pokazać społeczności transportowej, czym jest SOS Wioska Dziecięca i Program SOS Rodzinie. Zobaczyli, co zrobiono w ciągu ostatnich 16 lat funkcjonowania Wioski, a co jeszcze przed nimi - co pomoże akcja #TSLdzieciom. Materiał z wizyty dostępny jest na oficjalnej stronie zbiórki www.tsldzieciom.adar.pl. Celem kampanii jest wsparcie działań Wioski SOS w Karlinie, która codziennie niesie pomoc 308 dzieciom. Największe potrzeby to potrzeby edukacyjne i zdrowotne. Dzieci trafiające pod opiekę Stowarzyszenia często są zaniedbane pod wieloma względami. Potrzebują specjalnych terapii, zajęć wyrównawczych, spotkań z psychologiem, logopedą, pedagogiem. Podopieczni Stowarzyszenia potrzebują również opieki medycznej, takiej jak wizyty u specjalistów, np. neurologa czy ortopedy, zakupu okularów lub aparatów ortodontycznych. 

„Dzieci, które do mnie przychodziły, miały za sobą różne przeżycia. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy, w jaki sposób odcisnęło się to na ich życiu, psychice, emocjach czy relacjach z innymi. Każda minuta mojej pracy pokazywała, że mogę coś zrobić, naprawić, pokazać im, w jaki sposób sami mogą sobie też z tym poradzić. Chodzi o to, aby cały czas z nimi być. Żeby ich wspierać, pokazywać, że można być innym i przede wszystkim szczęśliwym". - tak o swojej misji pomocy dzieciom, mówi najdłużej pracującej Mama SOS na świecie - Pani Danuta Ulidowicz.

Lista zaangażowanych osób wciąż się powiększa!

Cała akcja prowadzona jest na stronie www.tsldzieciom.adar.pl i na portalu zrzutka.pl. Od niedawna działa również specjalna grupa na FB, w której można wystawić produkty na licytację - @Licytacje na akcję #TSLdzieciom - do tej pory można było już zlicytować np. samochód  BMW E36. Do działań sukcesywnie dołączają kolejne osoby i firmy z branży TSL. Akcję #TSLdzieciom wspierają: Nasierowski, Adrian Trucker & Paker, Tkaczykowski, Patrycja Rzenno ‚Almerka’, Kempa Trucker, Miki Dabes, Dzidziuś VOLVO, Siofer Majucha, Siofer Malina, Szybki Majkel, Sebastian - kierowca ze Szwecji, Artdrive, Sokół on the road, Adamos Interior, AdaskoN95 i inni. Jedną z form wsparcia jest także zakup limitowanej koszulki z napisem „Pan Szofer”, którą można nabyć na stronie www.uszofera.pl. Wpływy ze sprzedaży zostaną przekazane na akcję #TSLdzieciom. Organizator targów TransLogistica Poland zachęca także do dokonywania rejestracji na wydarzenie przy użyciu kodu TLP7. Za każdą taką rejestrację konto zbiórki zostanie zasilone o 10 zł. 

Cel akcji jest ambitny - 100 000 zł zebrane do 6 listopada, czyli drugiego dnia targów TransLogistica Poland, podczas którego odbędzie się finałowa transmisja live prowadzona w strefie firmy Adar. Już teraz organizatorzy są na najlepszej drodze do osiągnięcia tej kwoty, bo do tego momentu udało się uzbierać ponad 53 000 zł.

Porwijmy do akcji nasze serca!  

--> OFICJALNA STRONA ZBIÓRKI:  
www.tsldzieciom.adar.pl

--> OFICJALNA ZBIÓRKA AKCJI:  
www.zrzutka.pl/4rfx4v  

--> GRUPA Z LICYTACJAMI na FB:  
@Licytacje na akcję #TSLdzieciom 

--> REJESTRACJA NA TARGI Z KODEM TLP7: 
https://translogistica.pl/odwiedzajacy/rejestracja-online/ 


Źródło: Lentewenc Sp. z o.o.

Dodano 24.10.2019
Podziel się
powrót

Newsletter

Powiązane:

Reklama

  • Reklama

  • Czasopisma

  • Targi

  • Reklama

  • Reklama

  • Reklama

    Newsletter

    Reklama

    Targi

    Czasopisma

    Reklama

    Newsletter

    Partnerzy