Szukaj w działach:

proALPHA rozszerza portfolio ERP+

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Grupa proALPHA jeden z wiodących dostawców oprogramowania ERP+ dla sektora małych i średnich przedsiębiorstw, przejmuje GEDYS IntraWare GmbH („GEDYS“) odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie klientów na kompleksowe funkcje CRM jako integralną część platformy rozwiązań ERP+.


GEDYS oferuje swoim klientom doskonałe rozwiązania CRM, które umożliwiają realizację projektów zarówno on-premises, jak i w chmurze, szczególnie dla przemysłu produkcyjnego oraz innych kluczowych branż. GEDYS, jako przedsiębiorstwo Grupy proALPHA, będzie nadal operować samodzielnie na rynkach docelowych.

Dzięki ponad 35-letniemu doświadczeniu GEDYS IntraWare GmbH może pochwalić się imponującymi wynikami w zakresie funkcjonalności CRM oraz cyfryzacji procesów sprzedaży. Wiodącego na rynku dostawcę wyróżnia szeroka oferta modułowa obejmująca sprzedaż, marketing i serwis wraz z pulpitami nawigacyjnymi i raportowaniem oraz prosta w obsłudze aplikacja, z której korzystać można poprzez najróżniejsze urządzenia. W szczególności pakiet oprogramowania do aktywnego zarządzania relacjami z klientami w zakresie Customer Success oraz automatyzacji operacji marketingowych jest jednym z najbardziej kompletnych rozwiązań na rynku. Dzięki akwizycji GEDYS proALPHA konsekwentnie realizuje swoją strategię łączenia best-of-suite z best-of-breed oraz wzmacnia swoją platformę ERP+ poprzez sprawdzone rozwiązanie do zarządzania relacjami z klientami.

Poprzez platformę programistyczną „Business App“ GEDYS uzupełnia swoje portfolio CRM o potężną platformę bezkodową/niskokodową, która umożliwia administratorom tworzenie aplikacji w chmurze i on-premises dla poszczególnych działów, bez konieczności posiadania rozbudowanych umiejętności technicznych. Pierwsze prototypy mogą zostać zrealizowane w ciągu kilku dni, łącznie z instalacją i hostingiem.

W perspektywie średnioterminowej platforma bezkodowa/niskokodowa pozwala na całościowe przyłączenie do portfolio produktów Grupy proALPHA, aby ilościowo i jakościowo zwiększyć paletę możliwości do wykorzystania dla klientów. W połączeniu ze sztuczną inteligencją (SI), platforma bezkodowa/niskokodowa pozwala na wejście na nowy poziom eksploracji systemów CRM i ERP.

GEDYS IntraWare GmbH od 1989 roku jest specjalistą w zakresie oprogramowania CRM i może poszczycić się ponad 3 600 instalacjami zrealizowanymi u klientów. Wielokrotnie nagradzane przedsiębiorstwo, zatrudniające 80 pracowników w siedzibie głównej w Fuldzie oraz oddziałach w Brunszwiku, Osnabrück i Stuttgarcie, obsługuje obecnie 600 klientów, łącznie około 25 000 użytkowników. Rozwiązania CRM GEDYS cechują się przy tym dużą indywidualnością, kompleksowymi koncepcjami bezpieczeństwa i szerokim spektrum zastosowań. Do renomowanych klientów zaliczają się m.in. DB Kommunikationstechnik GmbH, Gustavo Gusto GmbH & Co. KG, Berndorf Band Group, Christian Bauer GmbH + Co. KG lub Kienle und Spieß GmbH.

Wymagania klientów w zakresie kompleksowej technologii CRM spełnione w stu procentach

 


„Dzięki wieloletniemu doświadczeniu, innowacyjnym i efektywnym rozwiązaniom oraz doskonałej obsłudze firma GEDYS osiągnęła silną pozycję na rynku - w szczególności - tak jak my - w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw produkcyjnych" - podkreśla Eric Verniaut, CEO Grupy proALPHA. - „Z pomocą GEDYS możemy w pełni rozbudować nasze dotychczasowe funkcje podstawowe w zakresie CRM. Przedsiębiorstwo oferuje wszystkie istotne funkcje CRM wymagane przez naszych użytkowników i dlatego jest doskonałym uzupełniniem portfolio rozwiązań Grupy proALPHA i jej klientów."

 

Wykorzystanie wspólnego potencjału i efektu synergii

Stając się jednym z przedsiębiorstw Grupy, GEDYS w najbliższej przyszłości rozszerzy platformę innowacji proALPHA ERP+ o technologie CRM. Grupa proALPHA spodziewa się również - w szczególności w odniesieniu do istniejącej bazy klientów - wielu sukcesów na wspólnym rynku docelowym.

 


„Technologie GEDYS stanowią doskonałe uzupełnienie portfolio Grupy proALPHA i dają nam możliwość zaoferowania kompletnych i przyszłościowych rozwiązań zarówno nowym, jak i dotychczasowym klientom w zakresie zarządzania relacjami z klientami", - dodaje Marine Gurzadyan, dyrektor ds. rozwoju korporacyjnego i strategii proALPHA GmbH. „Wsparci przez doświadczenie i ekspertyzę GEDYS jesteśmy w stanie dalej umacniać naszą pozycję na rynku i przekonywać coraz więcej klientów do postawienia na nasze całościowe rozwiązania ERP+."

 


„Cieszymy się, że staliśmy się częścią dynamicznej Grupy proALPHA, rozwijającej się ponad średnią rynkową i że będziemy razem zdobywać nowe rynki i wykorzystywać wspólny potencjał biznesowy w przyszłości", - podkreśla Joachim Weber, dyrektor zarządzający w GEDYS IntraWare GmbH. - „Dla naszych dotychczasowych klientów nic się nie zmienia, natomiast klienci proALPHA będą mogli skorzystać ze zintegrowanego pakietu wiodących na rynku funkcjonalności CRM. Skorzystają na tym również nasi pracownicy, dla których otwierają się wspaniałe możliwości rozwoju."

 


Źródło: proALPHA Polska Sp. z o. o.

 

proALPHA Polska Sp. z o.o.
Dąbrowskiego 1
65-021 Zielona Góra
+48 68 50 66 500
POWIĄZANE
Nowe możliwości oprogramowania CADMAN® 8.7 LVD wydała wersję 8.7 oprogramowania CADMAN® - najnowszą aktualizację swojego pakietu...
Nowoczesna fabryka z cobotami We Wrocławiu dnia 16 października br. odbyło się drugie Forum Cobotyki, podczas któ...
Targi inteligentnie zaprogramowane Inteligentne fabryki z powodzeniem wykorzystują ideę Przemysłu 4.0, co przyczynia się w z...
Zautomatyzowana produkcja systemów reklamowych POS Produkcja systemów tj. POS czy ekspozytorów reklamowych wymaga niezwykłej p...
5 trendów w przemyśle w 2024 roku W 2024 roku przemysł stanął przed wyzwaniami związanymi z wdrożeniem strategii ESG, rozwi...
Przewodnik po FASTENER POLAND® Targi FASTENER POLAND®, które w dniach 8-9 października 2019 r. odbędą się w C...
Partnerzy