Szukaj w działach:

Wsparcie klientów w intralogistyce

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Niespodziewana przerwa w funkcjonowaniu pracy hali magazynowej i związany z nią przestój maszyn?


W takiej sytuacji klienci, którzy korzystają z rozwiązań Remmert, mogą polegać na kompleksowym serwisie. Zgodnie z mottem „We make material flow”, firma dostarcza kompleksowe koncepcje przepływu materiału oraz inteligentne rozwiązania automatyzacyjne, które pozwalają na uniknięcie, bądź szybką eliminację przestojów. Podstawą tych działań jest know-how, które firma Remmert zdobyła w przeciągu dziesięcioleci w branży maszyn i urządzeń. W oparciu o tę wiedzę użytkownicy mogą skonfigurować swoje pakiety serwisowe i inne usługi, zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem.

Profesjonalizm i kontakt osobisty

Świadczenie usług posprzedażowych rozpoczyna się bezpośrednio po uruchomieniu rozwiązań magazynowych od firmy Remmert. Producent od zawsze przywiązuje dużą wagę do kontaktu bezpośredniego oraz jasnej komunikacji z klientami. W przypadku pytań lub problemów, infolinia Remmert jest pierwszym punktem nawiązania kontaktu. Zespół dostępny jest przez całą dobę, siedem dni w tygodniu. Mimo dużych odległości, klienci na całym świecie mogą uzyskać pomoc przez telefon. Ponadto serwisanci infolinii mają możliwość zdalnego dostępu do urządzeń klienta. Dzięki intuicyjnej obsłudze urządzeń, często wystarczy zaledwie jeden telefon, aby usunąć usterkę. Jeśli nie uda się usunąć problemu w ten sposób, wtedy możliwie jak najszybciej, do klienta wysyłany jest serwisant. Dla zapewnienia niezawodności rozwiązań, zadbano również o kwestię dostawy pojedynczych części zamiennych: firma Remmert samodzielnie dostarcza komponenty znanych producentów i gwarantuje ich dostępność przez okres dziesięciu lat. Jeśli dane komponenty nie będą dłużej dostępne, można je indywidualnie wymienić na produkty o modułowej konstrukcji. Ponadto Remmert organizuje szkolenia dla pracowników swoich klientów, aby mogli efektywnie obsługiwać maszyny.

Zabezpieczenie na przyszłość

Remmert w regularnych odstępach czasu przeprowadza proaktywne konserwacje urządzeń, aby z wyprzedzeniem zapobiegać przestojom. Każdy komponent został skonstruowany tak, by można go było konserwować w prosty i szybki sposób. Serwisanci, mając pełen przegląd stanu urządzeń, mogą przygotować kompleksową analizę i ocenę dla każdego podzespołu. Na tej podstawie podejmują bezpośrednie działania lub zalecają modernizacje. Maszyny Remmert spełniają wszystkie istotne normy, o czym świadczą także zamieszczone na nich, odpowiednie etykiety kontrolne. Terminy konserwacji są ustalane elastycznie, aby zapewnić bezawaryjną eksploatację produktu w siedzibie klienta. Ponadto każde urządzenie posiada 12-miesięczną gwarancję, która może zostać rozszerzona do 24 miesięcy. Możliwość domówienia dodatkowych pakietów serwisowych zapewnia bezpieczną eksploatację urządzenia w trakcie obowiązywania gwarancji, jak również przez cały okres użytkowania. W razie potrzeby, można również zawrzeć zindywidualizowane umowy serwisowe.

Elastyczne modele umów

Firma Remmert dostarcza szybkie, nieskomplikowane i kompleksowe usługi, jak i urządzenia w postaci kompletnej oferty, która odpowiada na zapotrzebowanie wyznaczone wspólnie z klientem. Następnie, możliwy jest wybór dopasowanego pakietu. „Dla naszych klientów decydującym kryterium ich sukcesu jest bezawaryjna dostępność urządzeń” – wyjaśnia Paweł Zieliński, Dyrektor Generalny Remmert w Europie Wschodniej. „Aby w tej kwestii nie pozostawiać nic przypadkowi, stworzyliśmy kompleksowy serwis zdalny oraz możliwie najszybszą obsługę. Posiadamy 3 doświadczonych serwisantów polskojęzycznych, którzy od lat obsługują nasze instalacje w całej Europie. Szefem centrum serwisowego w Niemczech jest również osoba polskojęzyczna. Błyskawiczne wsparcie, zarówno bezpośrednie, jak i zdalne, to filar naszego portfolio usług.”


Źródło: Remmert 


Remmert GmbH
Brunnenstraße 113
32584 Löhne
+48 74 642 11 71
POWIĄZANE
Wszystko o ExpoWELDING 2018 Targi spawalnicze ExpoWELDING, zlokalizowane w najbardziej uprzemysłowionym regionie Pols...
Korzyści z wdrożenia systemu ERP Na podstawie badań przeprowadzonych przez Roberta Austina i Richarda Nolana z Harvard Bus...
Innowacje w logistyce tematem kolejnego odcinka ITM_talks Dynamiczny rozwój branży logistycznej przyczynia się do rosnącego zainteresowania ...
Jak zoptymalizować proces cięcia laserowego? Firma Yamazaki Mazak zaprasza na webinarium poświęcone automatyzacji i optymalizacji proc...
Podsumowanie 14. Targów SYMAS® i MAINTENANCE Za nami niesamowicie udana 14. edycja Targów SYMAS® i MAINTENANCE, któr...
Zwiększ rentowność swojej firmy Gdy słyszysz, że w państwowej służbie zdrowia terminy operacji wyznaczane są za 2 lata, u...
Partnerzy