Szukaj w działach:

Cyfrowe technologie w utrzymaniu czystości

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Tork, marka Essity, zrewolucjonizowała branżę wprowadzając w 2014 roku technologię sprzątania opartego na danych. Niewiele osób zdawało sobie wówczas sprawę, w jaki sposób rozwiązania cyfrowe mogą pomóc menadżerom i firmom sprzątającym zwiększyć wydajność operacyjną i czas przeznaczony na kluczowe zadania, które przyczynią się do poprawy wyników leczenia pacjentów.


Pandemia sprawiła, że nacisk na zapobieganie infekcjom i ograniczanie zakażeń związanych z opieką zdrowotną (HAI) jest jeszcze większy, co wymaga częstszego sprzątania od, i tak już zapracowanych, zespołów. Problemy kadrowe, rygorystyczne protokoły czyszczenia i dodatkowe obowiązki w zakresie sprawozdawstwa sprawiły, że menedżerowie mają więcej pracy niż kiedykolwiek - przy tych samych lub nawet mniejszych zasobach.

Marka Tork wprowadziła ulepszone rozwiązanie - Tork Vision Sprzątanie. Dzięki cyfrowej technologii, pracownicy środowiskowi ochrony zdrowia i pracownicy firm sprzątających mogą korzystać z danych w czasie rzeczywistym. Wskazują one, kiedy i gdzie w obiektach jest potrzebne sprzątanie. Zwiększa to wydajność operacyjną i oszczędza czas personelu, który mogą poświęcić na czyszczenie miejsc bardziej krytycznych pod względem zachowania odpowiedniej higieny. 

Klienci Tork twierdzą, że przejście na sprzątanie oparte na danych pomogło im:

  • oszczędzić 20% godzin sprzątania1 i wykorzystać dodatkowy czas na kluczowe zadania,
  • zyskać pewność, że dozowniki pozostają napełnione przez 99% czasu2 - uzupełnione dozowniki oznaczają stałą dostępność produktów potrzebną do utrzymania prawidłowej higieny rąk,
  • zmniejszyć liczbę kontroli dozowników o 91%, oszczędzając tym samym setki godzin pracy rocznie3,
  • osiągnąć do 30% wyższą satysfakcję klienta4.


- Na przestrzeni lat nasi klienci z różnych branż przekonali się, że sprzątanie oparte na danych przynosi znacznie więcej korzyści poza wyposażeniem personelu w inteligentne rozwiązania, skróceniem czasu rozwiązywania problemów i optymalizacją częstotliwości sprzątania - mówi Charishma Kothari, dyrektor ds. usług i rozwiązań w Essity. - Wykorzystanie danych uzyskiwanych w czasie rzeczywistym pozwala na zmianę całego modelu pracy umożliwiając jednocześnie personelowi sprzątającemu osiąganie lepszych wyników i bardziej wydajną pracę.


W ankiecie przeprowadzonej wśród klientów, 100% stwierdziło, że sprzątanie oparte na danych pomaga poprawić higienę w ich obiekcie, a 85% zauważa pozytywny wpływ rozwiązania na bezpieczeństwo środowiska pracy podczas pandemii COVID-195.

Wejście na wyższy poziom nigdy nie było łatwiejsze

W zależności od potrzeb i wymagań obiektu, klienci mogą wybierać spośród trzech ofert, aby jak najlepiej dopasować je do specyfiki pracy. Tork Vision Sprzątanie wykorzystuje liczniki osób i wymianę informacji pomiędzy dozownikami, aby dostarczyć dane w czasie rzeczywistym potrzebne do bieżących działań. 

Tork Vision Sprzątanie to:

  • Sprzęt: liczniki osób, bramki i największy na rynku wybór dystrybutorów wykorzystujących Internet Rzeczy (IoT).
  • Oprogramowanie do zarządzania obiektami, które pozwala na dostęp do zebranych w czasie rzeczywistym danych dostępnych na komputerach stacjonarnych, tabletach lub smartfonach, co ułatwia raportowanie i inne czynności administracyjne.
  • Program wdrażania innowacji, który obejmuje instalację, szkolenie, wsparcie i ocenę wartości biznesowej rozwiązania.


- 100% badanych poleca Tork Vision Sprzątanie - to potwierdza skuteczność nowego systemu Tork. Usługa znacząco pomaga w zrównoważonym zarządzaniu utrzymaniem higieny podczas pandemii oraz w przygotowaniu się na przyszłość, zapewnieniu odpowiedniej liczby pracowników i dostosowaniu się do jeszcze bardziej rygorystycznych wymagań - dodaje Charishma Kothari.


Nadszedł czas, aby sprzątanie stało się cyfrowe. 

Dowiedz się więcej: https://www.tork.pl/vision-sprzatanie/

Przypisy:
1. Pomiar dokonany na podstawie danych z niemal 13 000 połączonych urządzeń w okresie od czerwca do grudnia 2019 r., w oparciu o czas w ciągu miesiąca, przez który urządzenie jest puste, w stosunku do całego miesiąca.
2. W oparciu o opinie klientów dotyczące kontroli dozowników w ciągu 6 miesięcy przed i po zainstalowaniu rozwiązania Tork Vision Sprzątanie (od czerwca do grudnia 2019 r.). Zmierzono w 16 punktach podłączonych do systemu Tork Vision Sprzątanie przy założeniu, że każda kontrola dozownika trwa około 20 sekund.
3. Na podstawie udokumentowanych wyników uzyskanych przez trzech klientów korzystających z rozwiązania Tork Vision Sprzątanie, według pomiarów przed wdrożeniem i po wdrożeniu Tork Vision Sprzątanie. 
4. Badanie zadowolenia gości z dwóch łazienek z systemem Tork Vision Sprzątanie oraz dwóch tradycyjnych łazienek na wystawie ISSA/Interclean w maju 2016 roku.
5. Na podstawie wyników ankiety przeprowadzonej w marcu 2021 r. wśród 34 obecnych klientów Tork Vision Sprzątanie w Europie i Ameryce Północnej

Źródło: Tork
Redaktor: MRR
Tork - Essity Poland Sp. z o.o.
Puławska 435A
02-801 Warszawa
+48 22 543 75 00
Partnerzy