Szukaj w działach:

Sukces drugiej edycji FASTENER POLAND

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

Na uczestników 2. Międzynarodowych Targów Elementów Złącznych i Technik Łączenia FASTENER POLAND®, które odbyły się w dniach 16-18 października br. w EXPO Kraków czekało 190 wystawców z całego świata, premiery nowoczesnych maszyn i rozwiązań, kontakty handlowe z Polski i z zagranicy, a także eksperckie wykłady oraz seminaria.

Targi FASTENER POLAND® są wyjątkowe, ponieważ to jedyne międzynarodowe targi elementów złącznych organizowane w Europie Środkowo-Wschodniej. W trakcie minionej edycji zwiedzający poznali najnowsze łączniki i mocowania przemysłowe, łączniki budowlane, systemy montażu i instalacji, technologie produkcji łączników, urządzenia do magazynowania i dystrybucji oraz szeroką gamę usług dedykowanych branży. Wydarzeniami, które uzupełniły program targów były II Kongres Elementów Złącznych zorganizowany przez Elamed Media Group oraz 8. Salon Kooperacji Przemysłowej.

Spotkanie sektora elementów złącznych

Targi FASTENER POLAND® są szczególne na skalę Polski i naszej części Europy. Wśród wystawców aż 2/3 to firmy z zagranicy, m.in. z Czech, Chin, Danii, Francji,  Hiszpanii,  Indii, Korei Południowej, Niemiec, Szwajcarii, Tajwanu, Turcji, Włoch, USA i Wielkiej Brytanii. Według Targów w Krakowie imponująco prezentują się również statystyki zwiedzających: na Targach FASTENER POLAND® pojawiło się 4 000 tysiące osób, w tym 1/3 to goście z zagranicy m.in. z Czech, Niemiec, Francji, Izraela, Rosji, Ukrainy, a nawet Singapuru. To potwierdza, iż wydarzenie rośnie w siłę i zyskuje uznanie na arenie międzynarodowej.

„Przyznajemy, że zarówno organizacja, jak i frekwencja na Międzynarodowych Targach FASTENER POLAND® była bardzo dobra. Udało nam się spotkać z naszymi dotychczasowymi klientami, ale także pozyskaliśmy wiele nowych, konkretnych kontaktów. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku też do Państwa przyjedziemy”  – mówi Artur Janczy, Sales Manager Poland w międzynarodowej firmie BRALO CZ s.r.o.

Branża chce tu wracać

Robert Baran z działu sprzedaży w firmie H&S Technik również ocenia wystawę bardzo pozytywnie.

– „W tym roku postanowiliśmy otworzyć swoje stoisko na Targach FASTENER POLAND® i jesteśmy z tego zadowoleni. Zaprezentowaliśmy maszynę do wciskania elementów złącznych z podajnikiem i cieszyło się to dużym zainteresowaniem. Ponadto zyskaliśmy kilka cennych kontaktów. Generalnie widać, że targi urosły, jest dobra frekwencja i w przyszłym roku z pewnością zawitamy u państwa ponownie.”

Targi FASTENER POLAND 2018 rozmowy

Potwierdzeniem tej opinii są słowa Grzegorza Jóźwika, handlowca z firmy ASMET Sp. z o.o. Sp.k.

– „Na Targach FASTENER POLAND® wystawiamy się po raz drugi i oceniamy je bardzo dobrze. Frekwencja dopisała, spotkaliśmy się również ze swoimi stałymi klientami oraz zainteresowaliśmy swoją ofertą tych nowych. Myślę, że w przyszłym roku ponownie się u państwa wystawimy.”

Wystawcy komplementowali również dobrą organizację oraz atmosferę, która towarzyszyła imprezie.

– „II edycja Targów FASTENER POLAND® pokazała, że branża elementów złącznych cały czas się rozwija. Dla naszej firmy była to okazja do pozyskania nowych kontaktów biznesowych zarówno krajowych, jak i zagranicznych oraz do spotkań z naszymi stałymi partnerami. Widzimy, że organizatorzy dołożyli wszelkich starań, by targi odbywały się w komfortowych warunkach. Mamy nadzieję, że ta wspaniała atmosfera, która towarzyszyła w tym roku targom, spowoduje, że będą one z roku na rok coraz większe” – relacjonował Adam Dobrzewiński, prezes firmy ABAKOSTEEL s.c.

Rozwój branży oraz targów

– „Świat jest pod wielkim wrażeniem tego, jak w Polsce rozwija się branża elementów złącznych. Polskie firmy odnotowują wzrost średnio na poziomie 10%, co chociażby we Włoszech jest nierealne. Szacujemy, że w perspektywie pięciu lat rynek wzrośnie nawet o 40% i będziemy się plasować za wielką czwórką, czyli Niemcami, Włochami, Francją i Wielką Brytanią”  – ocenił dr Marek Łangalis, doradca merytoryczny Targów FASTENER POLAND®.

W trakcie imprezy dało się odczuć dobre wyniki sektora. Druga edycja cieszyła się sporą popularnością. W porównaniu do debiutu, targi powiększyły swoją powierzchnię wystawową o 93%. Odbywający się w trakcie wystawy II Kongres Elementów Złącznych również odnotował większe zainteresowanie w stosunku do pierwszej edycji. Po raz pierwszy pośród prelegentów kongresu pojawiła się firma z zagranicy – włoski GLOMAX S.r.l. z prezentacją „Procesy galwaniczne a problem nawodorowania – nowe podejście”.

Już dziś Targi w Krakowie zapraszają na 3. edycję Międzynarodowych Targów Elementów Złącznych i Technik Łączenia FASTENER POLAND®, która odbędzie się jesienią 2019 roku.

Więcej na stronie: www.fastenerpoland.pl

Źródło: Targi w Krakowie

POWIĄZANE
Przewodnik po Targach STOM 2022 Pandemia wymusiła na Targach Kielce dwukrotne przeniesienie „Przemysłowej Wiosny ST...
Szybsza produkcja dzięki maszynom ANCA FX Dzięki maszynom FX firmy ANCA australijski producent The Edge Equine znalazł niszę, kt&oa...
Wnioski z Forum Inżynierów Przyszłości 2020 Dnia 23 października 2020 roku miało miejsce Forum Inżynierów Przyszłości, w czasi...
Już wkrótce XI edycja Executive Innovation Forum Już 29 listopada 2023 roku hotel Sheraton Grand Warsaw stanie się centrum dyskusji na tem...
Weź udział w CloudNine Konferencja i konkurs CloudNine to inicjatywa Polskiego Stowarzyszenia Menadżerów ...
Usługi w zakresie tekstyliów przemysłowych dla małych firm Czystość na stanowisku pracy sprawia, że maszyny i ich części funkcjonują prawidłowo i rz...