Powstanie Grupy MTP

Niewiele jest w Polsce firm z tak długą historią, jak Międzynarodowe Targi Poznańskie. Ciężko również o przedsiębiorstwo, które oferowałoby równie szeroki zakres usług branżowych.
Dlatego MTP postanowiło na nowo zdefiniować swoją tożsamość, porządkując portfel marek. Efektem ponad rocznych prac jest wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP oraz nowy wizerunek przedsiębiorstwa.
Przez dziesięciolecia najistotniejszym i jedynym zadaniem MTP była organizacja targów w Poznaniu. Jednak ostatnie lata to czas bardzo szybkiego rozwoju działalności biznesowej i to w różnych kierunkach. Działalność firmy poszerzyła się także w zakresie oferty usług.
- „Międzynarodowe Targi Poznańskie przez lata kojarzyły się głównie z organizacją targów. Spektrum naszej oferty dzisiaj jest jednak o wiele szersze. Dziś, poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizujemy kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata" - tłumaczy Przemysław Trawa.
Podział na Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupę MTP
Aby uporządkować ofertę biznesową firmy, istotne było powołanie do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP.
- „Ta decyzja jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pozwala też dopasować naszą markę do nowych obszarów działania i wyzwań stojących przed naszą firmą w ciągu najbliższych lat. To oznacza, że powstaje marka Grupa MTP, która w sobie mieści wszystkie nasze działalności, od organizacji targów, przez konferencje, eventy, aranżację przestrzeni, reklamę zewnętrzną, po ofertę cateringową" - wyjaśnia Elżbieta Roeske, wiceprezes zarządu.
Grupa MTP to natomiast marka parasolowa działająca na terenie całego świata. Jej domena działania jest o wiele szersza i obejmuje nie tylko targi, ale również megaeventy, koncerty, zawody sportowe, spotkania firmowe oraz wiele usług towarzyszących, których potrzebują firmy i uczestnicy, by prowadzić biznes, promować się czy po prostu bawić. Grupa wie, jak zorganizować to dla klientów, dlatego motywem przewodnim firmy stało się hasło: Grupa MTP. Dobrze zaprojektowane wydarzenia.
Więcej na stronie: www.mtp.pl
Źródło: Grupy MTP
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- Do kiedy i dla kogo ulga na robotyzację?
- Raport: Przegląd Rynku Wycinarek Laserowych 2025
- Od detalu do gotowej technologii
- Linia Sinico do aluminiowych uziomów
- Marszruta technologiczna – czyli jak optymalizować przebieg procesu produkcyjnego?
- Technologie przyszłości i nauka, która wspiera przemysł
- Giga Laser Next na nowo definiuje cięcie laserowe 3D
- Odbierz wejściówkę na EMO Hannover 2025
- TRUMPF OpenHouse 2025 już we wrześniu
- Branża maszyn i urządzeń w 2025 roku. Czy 2026 przyniesie odbicie?





