Szukaj w działach:

Branża automotive spotyka się na IABM 2019

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 

Budowanie relacji biznesowych w sektorze motoryzacyjnym to główny cel listopadowego spotkania International Automotive Business Meeting.

W Dąbrowie Górniczej podczas odbywającego się w dniach 13-14 listopada wydarzenia spotka się około 300 przedstawicieli branży. Organizator IABM2019 ogłosił listę VIP Buyerów, którzy potwierdzili udział w trzeciej edycji International Automotive Business Meeting i są to: 

  • Kirchhoff Automotive,
  • Tenneco Automotive,
  • Sanden Manufacturing Poland,
  • Bitron Poland,
  • Korea Fuel-Tech Poland,
  • Seoyon Sk,
  • Hyundai Transys,
  • NGK Ceramics Polska,
  • ZF Group,
  • Autoneum Poland,
  • Delfo Polska,
  • Hutchinson Poland.

Lista jest wciąż otwarta, organizatorzy IABM2019 zapowiedzieli jej bieżącą aktualizację.

Podczas tegorocznej edycji IABM każdy uczestnik będzie miał możliwość umówienia jak największej liczby interesujących go spotkań z wybranymi VIP Buyerami. Na spotkania umawiać się można za pośrednictwem systemu rezerwacji on-line dostępnego na stronie www.iabmevent.com. Można z niego również skorzystać poprzez zainstalowanie aplikacji B2BMATCH dostępnej na platformach Google Play i App Store. Zaaranżowane i potwierdzone przez VIP Buyerów rozmowy odbędą się drugiego dnia IABM2019. Każde spotkanie potrwa około dwudziestu minut i odbędzie się w ściśle wyselekcjonowanym gronie z głównymi decydentami biznesowymi przedstawicieli VIP Buyerów.

Jak podaje organizator, w poprzedniej edycji IABM uczestniczyli przedstawiciele 270 firm, które wzięły udział w 5 sesjach Speed Business Mixer, jak również w setkach spotkań B2B. Duża ilość przeprowadzonych rozmów zaowocowało późniejszą współpracą między przedsiębiorstwami. 

PROGRAM IABM2019

Wśród VIP Buyerów, którzy uczestniczyli w poprzednich edycjach IABM byli obecni: Bitron Industrie, Delfo Polska, Fuel-Tech Poland, Nifco Poland, Seoyon Electronics Poland, Sigit Poland, ZF Group, Hutchinson Poland, NSG Pilkington Automotive Poland, Proma Poland i Sanden Manufacturing Poland.

Organizatorami IABM2019 są: Włoska Izba Handlowo-Przemysłowa w Polsce, Katowicka Specjalna Strefa Ekonomiczna (KSSE), Klaster Silesia Automotive & Advanced Manufacturing, Miasto Dąbrowa Górnicza, a także Miasto Sosnowiec. Natomiast współorganizatorami są: Japan External Trade Organization (JETRO), Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, Francusko-Polska Izba Gospodarcza, Niderlandzko-Polska Izba Gospodarcza, Brytyjsko-Polska Izba Handlowa oraz Advantage Austria.

Partnerzy strategiczni: Polski Związek Przemysłu Motoryzacyjnego, Konfederacja Lewiatan, Związek Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych, Polskie Stowarzyszenie Paliw Alternatywnych, a także Fundacja Promocji Pojazdów Elektrycznych, Associazione Compagnia delle Opere (CDO), Associazione Nazionale Filiera Industria Automobilistica (ANFIA).

Honorowy Patronat IABM: Ambasada Włoch w Polsce, Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Ministerstwo Energii, Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii, Polska Agencja Inwestycji i Handlu.




Więcej o IABM na Staleo.pl


Źródło: INFINITY Agencja PR & MarComm

POWIĄZANE
Przemysł gotowy na targową jesień Kiedy odbędą się pierwsze targi przemysłowe w Krakowie? Czy będą one funkcjonowały tak, j...
Hydro EcoDesign - aluminium w służbie ekologii Prognozowany kryzys klimatyczny to problem, na który należy zwrócić uwagę t...
Trzy rzeczy, które warto wiedzieć na temat spawania laserem Spawanie laserem to obecnie jedna z nowocześniejszych i bardziej zaawansowanych technolog...
DMG MORI City – the Home of Technology Na tegorocznych targach EMO, DMG MORI zaprezentuje nowe filary Machining Transformation, ...
Aluminium rozwija się w rolnictwie Na tle innych państw Unii Europejskiej Polska wyróżnia się stosunkowo wysokim udzi...
Taropak 2022 już we wrześniu! Targi Taropak to jedne z najbardziej rozpoznawalnych targów opakowaniowych w Polsc...
Partnerzy