Szukaj w działach:

Tork Vision Cleaning - sprzątanie oparte na danych

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

Ulepszone rozwiązanie Tork®, wykorzystując dane uzyskiwane w czasie rzeczywistym, pomaga kierownikom obiektów spełnić zwiększone wymagania dotyczące jakości czyszczenia, wydajności operacyjnej i higieny.

Tork, marka Essity, była pionierem wprowadzając do branży w 2014 roku technologię sprzątania opartego na danych. Niewiele osób zdawało sobie wówczas sprawę, w jaki sposób rozwiązania cyfrowe mogą maksymalizować wydajność firm świadczących usługi w zakresie obsługi obiektów. Pandemia zwiększyła wymagania dotyczące jakości sprzątania i higieny, zmuszając do wykonywania dodatkowej pracy przy tych samych lub nawet mniejszych zasobach. To sprawia, że przejście na sprzątanie oparte na danych staje się ważniejsze niż kiedykolwiek.

Wykorzystując swoje doświadczenie w zakresie sprzątania opartego na danych, Tork wprowadza ulepszone rozwiązanie - Tork Vision Cleaning, które było wcześniej znane jako Tork EasyCube®.

Wdrażając technologię cyfrową, kierownicy obiektów i pracownicy firm sprzątających mogą korzystać z danych w czasie rzeczywistym. Wskazują one, kiedy i gdzie w ich obiektach jest zapotrzebowanie na sprzątanie i pozwalają dostosować się do zmieniających się zasad higienicznych. Dotychczasowi klienci Tork twierdzą, że przejście na sprzątanie oparte na danych pomogło im:

  • Zyskać pewność, że dozowniki pozostają napełnione przez 99% czasu.1
  • Zmniejszyć liczbę kontroli dozowników o 91%, oszczędzając tym samym setki godzin pracy rocznie.2
  • Oszczędzić 20% godzin sprzątania.3
  • Osiągnąć wzrost satysfakcji klientów nawet o 30%.4


- Wykorzystanie danych uzyskanych w czasie rzeczywistym pozwala na zmianę całego sposobu pracy i osiągnięcie zarówno większego zadowolenia pracowników oraz lepszych wyników, umożliwiając personelowi sprzątającemu przyjemniejszą i bardziej wydajną pracę - podkreśla Charishma Kothari, dyrektor ds. usług i rozwiązań w Essity. - W ankiecie przeprowadzonej wśród klientów, 100% stwierdziło, że czyszczenie oparte na danych pomaga im poprawić higienę w ich obiekcie, a 85% uważa, że ułatwiło utrzymanie bezpieczniejszego środowiska podczas COVID-19.


Wejście na wyższy poziom nigdy nie było łatwiejsze 

W zależności od potrzeb i wymagań obiektu, klienci mogą wybierać spośród trzech ofert sprzątania opartego na danych, aby jak najlepiej dopasować je do działań sprzątających. Tork Vision Cleaning wykorzystuje liczniki osób i wymianę informacji pomiędzy dozownikami, aby dostarczyć dane w czasie rzeczywistym potrzebne do bieżących działań. 

Tork Vision Cleaning zawiera:

  • Urządzenia - liczniki osób i dozowniki wykorzystujące Internet Rzeczy (IoT) zapewniają dostęp do aktualnych danych.
  • Oprogramowanie do zarządzania obiektem - dane dostępne na komputerach stacjonarnych, tabletach lub smartfonach ułatwiają raportowanie i inne czynności administracyjne. 
  • Program wdrażania innowacji - instalacja, szkolenie, wsparcie i ocena wartości biznesowej nowego rozwiązania.
                                                             

Aż 80% naszych klientów twierdzi, że wskutek zastosowania Tork Vision Cleaning liczba reklamacji spadła. Skuteczność nowego systemu Tork potwierdza również fakt, że 100% badanych poleciłoby Tork Vision Cleaning. Podczas pandemii nasze cyfrowe rozwiązanie pomogło klientom odpowiednio dobrać personel i dostosować się do bardziej rygorystycznych wymagań - dodaje Charishma Kothari.5

 

--> Dowiedz się więcej o tym, jak Tork wspiera firmy w zapewnianiu nowego standardu higieny za pomocą rozwiązań cyfrowych.


Przypisy:
1. Zmierzono na niemal 13 000 podłączonych dozownikach w okresie od czerwca do grudnia 2019 r. porównując czas w miesiącu, w którym dozownik był pusty z całkowitym czasem w danym miesiącu.
2. Na podstawie opinii klientów na temat kontroli dozowników w okresie 6 miesięcy przed i po wdrożeniu rozwiązania Tork Vision Cleaning (od czerwca do grudnia 2019 r.). Zmierzono w 16 miejscach, gdzie korzystano z Tork Vision Cleaning przy założeniu, że każda kontrola dozownika trwa około 20 sekund.
3. Na podstawie udokumentowanych wyników uzyskanych wśród trzech klientów korzystających z Tork Vision Cleaning, według pomiarów przed i po wdrożeniu rozwiązania.
4. Badanie poziomu zadowolenia gości korzystających z dwóch łazienek wykorzystujących Tork Vision Cleaning oraz dwóch tradycyjnych łazienek podczas wystawy ISSA w maju 2016 r.
5. Badanie przeprowadzone w marcu 2021 r. wśród 34 klientów korzystających z rozwiązania Tork Vision Cleaning w Europie i w Ameryce Północnej.

Źródło: Tork - Essity Poland
Redaktor: MRR

Tork - Essity Poland Sp. z o.o.
Puławska 435A
02-801 Warszawa
+48 22 543 75 00
POWIĄZANE
Rzetelna wiedza na II Konferencji e-ANTYCOVID EXPO Pomimo iż pandemia trwa już blisko rok, zapotrzebowanie na skuteczne urządzenia oraz środ...
Badanie Rynku CNC w Polsce 2023 - Raport Kolejne „Badanie rynku CNC w Polsce” dobiegło końca, jako patron medialny zap...
Forum optymalizacji produkcji W Opalenicy w terminie 16-17 maja 2019 r. odbędzie się konferencja naukowo-techniczna Pro...
Portal klienta firmy Mewa dostępny w całej Europie Na zlecenie klientów Mewa realizuje zakupy i konserwację tekstyliów przemys...
Zmiana terminu Targów INDUSTRYmeeting Z uwagi na aktualną sytuacją epidemiologiczną i obostrzenia, które niezmiennie obo...
Dołącz do uczestników Heat Treatment Forum 2024 Mija już 10 lat od pierwszego wydania Heat Treatment Forum / Polskiego Forum Hartowniczeg...
Partnerzy