Szukaj w działach:

Tork zaprasza do Świata HyperGram

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram.

Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.

Nowa era reklamy

Technologia HyperGram to przełomowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy wizualnej, łączące interaktywność, trójwymiarowość oraz zaawansowaną grafikę. Dzięki niej, nie jest już konieczne korzystanie z pomocy takich jak okulary 3D, a reklamy stają się dynamiczne oraz bardziej atrakcyjne i angażujące dla odbiorców.

Wykorzystanie technologii HyperGram w kampaniach to ważny kamień milowy w działaniach marketingowych Tork – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork – Naszym celem jest nie tylko promowanie oferty marki, ale także dostarczanie odbiorcom unikalnych doświadczeń wizualnych, które – podobnie jak korzystanie z produktów Tork - będą zapadać w pamięć.

Tork zaprasza do Świata HyperGram

Prezentacja w dwóch lokalizacjach

Reklamy Tork stworzone w technologii HyperGram będą dostępne w dwóch lokalizacjach:

  • Dworzec Centralny w Warszawie: jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w stolicy. Dzięki kampanii, każdy będzie miał okazję zobaczyć produkty w zupełnie nowym świetle i wymiarze, na imponujących ekranach umieszczonych w hali głównej dworca.

  • Westfield Arkadia: reklama w największym centrum handlowym w Warszawie to sposób na pokazanie jeszcze większej liczbie osób (każdego dnia miejsce odwiedzają dziesiątki tysięcy klientów) korzyści płynących z używania produktów Tork. 

Czego można się spodziewać?

Wszystkie produkty i usługi Tork powstają przy wydajniejszym wykorzystaniu surowców, oferując równocześnie wysoką jakość i funkcjonalność, które są znakami rozpoznawczymi marki. Główne przesłanie najnowszej reklamy Tork to Lepsza higiena dla lepszych wrażeń gości. Zaprezentowane zostaną produkty, które zdobywają uznanie i popularność użytkowników w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak dworce i centra handlowe. Kreacja stworzona w technologii HyperGram pozwoli interaktywnie odkrywać cechy m.in.: Tork PeakServe - systemu niekończących się ręczników do rąk i Tork Reflex - przenośnego dozownika najczęściej wybieranego do pracy na zapleczu restauracyjnym.

 

Źródło: Essity Polska

 

POWIĄZANE
Tork PaperCircle® zyskuje na popularności W ramach swoich działań na rzecz zrównoważonego rozwoju, firma ISS, która j...
Targi BHP w Katowicach już za nami! 9 marca zakończyły się największe w południowej Polsce Targi Bezpieczeństwa, Higieny Prac...
Innowacje, technologie i maszyny na targach ITM 2025 Nowe inicjatywy i kontynuacja sprawdzonych projektów nakreślają kierunek targom IT...
Redukcja śladu węglowego o 40% z Tork PaperCircle Poznaj Tork PaperCircle® – pierwszą na świecie usługę recyklingu papierowych ręc...
Usługa recyklingu Tork PaperCircle podczas COP26 Firma Essity, światowy lider branży higienicznej i ochrony zdrowia oraz właściciel marki ...
Tork na targach Interclean Amsterdam 2022 Po wirtualnym wydarzeniu z 2020 roku, organizatorzy Interclean Amsterdam, w dniach 10-13 ...
Partnerzy