Szukaj w działach:

Tork zaprasza do Świata HyperGram

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram.

Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.

Nowa era reklamy

Technologia HyperGram to przełomowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy wizualnej, łączące interaktywność, trójwymiarowość oraz zaawansowaną grafikę. Dzięki niej, nie jest już konieczne korzystanie z pomocy takich jak okulary 3D, a reklamy stają się dynamiczne oraz bardziej atrakcyjne i angażujące dla odbiorców.

Wykorzystanie technologii HyperGram w kampaniach to ważny kamień milowy w działaniach marketingowych Tork – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork – Naszym celem jest nie tylko promowanie oferty marki, ale także dostarczanie odbiorcom unikalnych doświadczeń wizualnych, które – podobnie jak korzystanie z produktów Tork - będą zapadać w pamięć.

Tork zaprasza do Świata HyperGram

Prezentacja w dwóch lokalizacjach

Reklamy Tork stworzone w technologii HyperGram będą dostępne w dwóch lokalizacjach:

  • Dworzec Centralny w Warszawie: jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w stolicy. Dzięki kampanii, każdy będzie miał okazję zobaczyć produkty w zupełnie nowym świetle i wymiarze, na imponujących ekranach umieszczonych w hali głównej dworca.

  • Westfield Arkadia: reklama w największym centrum handlowym w Warszawie to sposób na pokazanie jeszcze większej liczbie osób (każdego dnia miejsce odwiedzają dziesiątki tysięcy klientów) korzyści płynących z używania produktów Tork. 

Czego można się spodziewać?

Wszystkie produkty i usługi Tork powstają przy wydajniejszym wykorzystaniu surowców, oferując równocześnie wysoką jakość i funkcjonalność, które są znakami rozpoznawczymi marki. Główne przesłanie najnowszej reklamy Tork to Lepsza higiena dla lepszych wrażeń gości. Zaprezentowane zostaną produkty, które zdobywają uznanie i popularność użytkowników w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak dworce i centra handlowe. Kreacja stworzona w technologii HyperGram pozwoli interaktywnie odkrywać cechy m.in.: Tork PeakServe - systemu niekończących się ręczników do rąk i Tork Reflex - przenośnego dozownika najczęściej wybieranego do pracy na zapleczu restauracyjnym.

 

Źródło: Essity Polska

 

POWIĄZANE
Zmień szmaty na czyściwa przemysłowe Tork Znana na całym świecie marka Tork wprowadza na rynek czyściwa przemysłowe. Zostały one at...
Marka Mewa w nowej odsłonie Mewa, firma działająca w obszarze usług tekstylnych, prezentuje swój nowy wizerune...
Tork ponownie z nagrodą Business Superbrands Za nami uroczysta gala finałowa XV edycji Superbrands Polska, gdzie zostały wyłonione naj...
Przemysłowa Wiosna z Tork w Kielcach W tym tygodniu kolejna okazja, aby porozmawiać z ekspertami Tork! Marki Tork, nie może za...
Czyściwo wielozadaniowe do trudnych zabrudzeń Tork®, marka firmy Essity, jest dostawcą profesjonalnych rozwiązań do utrzymania higi...
Mewa inwestuje w system doboru rozmiaru odzieży Dostawca usług tekstylnych firma Mewa kontynuuje swój rozwój, zapewniając s...
Partnerzy