Tork zaprasza do Świata HyperGram
![](/_gfx/_cache/essity-tork-reklama-1_510286875pc.jpg)
Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram.
Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.
Nowa era reklamy
Technologia HyperGram to przełomowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy wizualnej, łączące interaktywność, trójwymiarowość oraz zaawansowaną grafikę. Dzięki niej, nie jest już konieczne korzystanie z pomocy takich jak okulary 3D, a reklamy stają się dynamiczne oraz bardziej atrakcyjne i angażujące dla odbiorców.
Wykorzystanie technologii HyperGram w kampaniach to ważny kamień milowy w działaniach marketingowych Tork – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork – Naszym celem jest nie tylko promowanie oferty marki, ale także dostarczanie odbiorcom unikalnych doświadczeń wizualnych, które – podobnie jak korzystanie z produktów Tork - będą zapadać w pamięć.
![]() |
Prezentacja w dwóch lokalizacjach
Reklamy Tork stworzone w technologii HyperGram będą dostępne w dwóch lokalizacjach:
-
Dworzec Centralny w Warszawie: jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w stolicy. Dzięki kampanii, każdy będzie miał okazję zobaczyć produkty w zupełnie nowym świetle i wymiarze, na imponujących ekranach umieszczonych w hali głównej dworca.
- Westfield Arkadia: reklama w największym centrum handlowym w Warszawie to sposób na pokazanie jeszcze większej liczbie osób (każdego dnia miejsce odwiedzają dziesiątki tysięcy klientów) korzyści płynących z używania produktów Tork.
Czego można się spodziewać?
Wszystkie produkty i usługi Tork powstają przy wydajniejszym wykorzystaniu surowców, oferując równocześnie wysoką jakość i funkcjonalność, które są znakami rozpoznawczymi marki. Główne przesłanie najnowszej reklamy Tork to Lepsza higiena dla lepszych wrażeń gości. Zaprezentowane zostaną produkty, które zdobywają uznanie i popularność użytkowników w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak dworce i centra handlowe. Kreacja stworzona w technologii HyperGram pozwoli interaktywnie odkrywać cechy m.in.: Tork PeakServe - systemu niekończących się ręczników do rąk i Tork Reflex - przenośnego dozownika najczęściej wybieranego do pracy na zapleczu restauracyjnym.
Źródło: Essity Polska
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych
- Giętarka trójrolkowa, beztrzpieniowa czy trzpieniowa?
- Czy spawanie laserowe wyprze metody typu TIG i MIG?
- Oerlikon prezentuje innowacje w wirtualnej rzeczywistości VR
- Nowe centrum tokarskie Yamazaki Mazak z 3 głowicami
- PIE: Dobre prognozy na 2025 rok
- Zwinne zarządzanie produkcją jednostkową
- Podstawowe typy łożysk precyzyjnych i ich charakterystyka
- P-Weld – Innowacyjne Rozwiązania w Spawaniu
- Przemysłowa Wiosna 2025 - ruszyła rejestracja
- Precyzyjna obróbka aluminium – jak wybrać odpowiednią firmę?
- Do kiedy i dla kogo ulga na robotyzację?
- Odbierz bezpłatny bilet na WINDOOR-TECH
- Automatyzacja i systemy magazynowe do blach i dłużyc
- Strategia Produktywności 2030
![](/_gfx/_cache/Tork-Vision-Cleaning_282192c.jpg)
![](/_gfx/_cache/HTF_2014_powitanie_282192c.jpg)
![](https://img.youtube.com/vi/2YaI0VLrlxE/hqdefault.jpg)
![](/_gfx/_cache/exelCLEAN-tork_282192c.jpg)
![](/_gfx/_cache/Tork-PaperCircle-recykling_282192c.jpg)
![](/_gfx/_cache/Tork-Biobased-czysciwo-wielozadaniowe_282192c.jpg)