Szukaj w działach:

Tork zaprasza do Świata HyperGram

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU


Tork, marka firmy Essity, światowy lider branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram.

Kampania wystartowała 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum handlowo-usługowe Westfield Arkadia. Kampania jest efektem współpracy Tork z Disturbed Media Group.

Nowa era reklamy

Technologia HyperGram to przełomowe rozwiązanie w dziedzinie reklamy wizualnej, łączące interaktywność, trójwymiarowość oraz zaawansowaną grafikę. Dzięki niej, nie jest już konieczne korzystanie z pomocy takich jak okulary 3D, a reklamy stają się dynamiczne oraz bardziej atrakcyjne i angażujące dla odbiorców.

Wykorzystanie technologii HyperGram w kampaniach to ważny kamień milowy w działaniach marketingowych Tork – mówi Wojciech Nizio, Regional Brand Activation Manager, Tork – Naszym celem jest nie tylko promowanie oferty marki, ale także dostarczanie odbiorcom unikalnych doświadczeń wizualnych, które – podobnie jak korzystanie z produktów Tork - będą zapadać w pamięć.

Tork zaprasza do Świata HyperGram

Prezentacja w dwóch lokalizacjach

Reklamy Tork stworzone w technologii HyperGram będą dostępne w dwóch lokalizacjach:

  • Dworzec Centralny w Warszawie: jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w stolicy. Dzięki kampanii, każdy będzie miał okazję zobaczyć produkty w zupełnie nowym świetle i wymiarze, na imponujących ekranach umieszczonych w hali głównej dworca.

  • Westfield Arkadia: reklama w największym centrum handlowym w Warszawie to sposób na pokazanie jeszcze większej liczbie osób (każdego dnia miejsce odwiedzają dziesiątki tysięcy klientów) korzyści płynących z używania produktów Tork. 

Czego można się spodziewać?

Wszystkie produkty i usługi Tork powstają przy wydajniejszym wykorzystaniu surowców, oferując równocześnie wysoką jakość i funkcjonalność, które są znakami rozpoznawczymi marki. Główne przesłanie najnowszej reklamy Tork to Lepsza higiena dla lepszych wrażeń gości. Zaprezentowane zostaną produkty, które zdobywają uznanie i popularność użytkowników w miejscach o dużym natężeniu ruchu, takich jak dworce i centra handlowe. Kreacja stworzona w technologii HyperGram pozwoli interaktywnie odkrywać cechy m.in.: Tork PeakServe - systemu niekończących się ręczników do rąk i Tork Reflex - przenośnego dozownika najczęściej wybieranego do pracy na zapleczu restauracyjnym.

 

Źródło: Essity Polska

 

POWIĄZANE
Marka Mewa w nowej odsłonie Mewa, firma działająca w obszarze usług tekstylnych, prezentuje swój nowy wizerune...
Mewa dla zrównoważonego rozwoju Przemysł 4.0 oferuje wiele opcji w zakresie technologicznych rozwiązań, także dla lepszej...
Tork po raz trzeci otrzymuje statuetkę Superbrands Superbrands Polska po raz 16. nagrodziło najsilniejsze marki na krajowym rynku. Tork, mar...
Jakie powinno być czyściwo przemysłowe? Wielokrotnie już stwierdzono, że zanieczyszczenia w maszynach i urządzeniach mogą być prz...
Zyskaj dzięki ekologicznym rozwiązaniom Mewa Optymalizacja procesów i maksymalne oszczędzanie zasobów naturalnych oznacz...
Zalety usług czyszczenia maszyn i urządzeń Czyste elementy i części pojazdów mają istotny wpływ na ich funkcjonowanie. Jednocz...
Partnerzy