Struktura superKLIENTOcentryczna - Online [3.11.2020]
QRM Institute Polska serdecznie zaprasza do udziału w bezpłatnym webinarium pt. „Struktura superKLIENTOcentryczna. Klient w centrum uwagi - w niepewnych czasach postaw na sprawdzony model współpracy”, które odbędzie się 3 listopada 2020 w godzinach 18:30-20:00.
Organizator do udziału w spotkaniu online zaprasza właścicieli, zarządów, dyrektorów, menadżerów, którzy mają bezpośredni wpływ na proces zarządzania organizacją oraz entuzjastów procesów doskonalenia operacyjnego (Continuous Improvement, dział doskonalenia procesów/jakości, ISO), a także konsultantów i firmy wdrożeniowe, które prowadzą programy transformacji przedsiębiorstw w oparciu o np. koncepcję „Lean”, Teorię Ograniczeń, Kaizen, ISO, Agile Scrum, Kanban Team.
Czego dowiesz się na wydarzeniu?
- Jak struktura wytwarzanych produktów i usług wpływa jakość procesu wytwórczego?
- Gdzie jest prawdziwa wartość dodana klienta?
- Jak zaprojektować strukturę organizacyjną, która umożliwia komfortową obsługę klienta?
- Czy jest jeden model zarządzania, który sprawdza się w każdym środowisku pracy?
Udział w webinarium jest bezpłatny, wymagane jest jedynie wypełnienie zamieszczonego na stronie wydarzenia formularza w celu rejestracji.
Prowadzący:
Karol Bąk, konsultant, wykładowca, ekspert w obszarze Strategii Szybkiego Wytwarzania. Tematyką wdrożeniową QRM (Quick Response Manufacturing) zajmuje się ponad 10 lat.
Strona www:
https://mailchi.mp/4results.pl/superklientocentryczna