Ogólnopolski Kongres Jakościowy 2025 - Gliwice [14.5.2025]
W dniach 14-16 maja 2025 w Centrum Edukacyjno-Kongresowym Politechniki Śląskiej w Gliwicach odbędzie się kolejna edycja Ogólnopolskiego Kongresu Jakościowego.
Dowiesz się, jak skutecznie przewodzić organizacji, aby zwiększyć efektywność i redukować koszty. Poznasz strategie poprawy satysfakcji klientów, co przełoży się na wzrost lojalności i przychodów.
--> Nie czekaj – zapisz się już teraz i spotkaj się z liderami jakości!
Dlaczego warto?
- Uczestniczysz w 12 prelekcjach, 3 studiach przypadku oraz 3 interaktywnych panelach dyskusyjnych, gdzie możesz zadać nurtujące Cię pytania.
- Wybierasz 2 z kilku proponowanych warsztatów tematycznych, aby zgłębić wybrane obszary jakości.
- Spotkasz się z wybitnymi ekspertami, m.in. z prof. Marek Roszak, wieloletnim prezesem Klub POLSKIE FORUM ISO 9000, który od lat wyznacza kierunki myślenia o jakości w polskich firmach.
Goście specjalni Kongresu to praktycy zarządzania jakością z największych firm produkcyjnych i centrów usługowych. Poznasz ich wyzwania oraz sposoby na zapewnienie najwyższej jakości w skali globalnej.
Wyjątkowa atrakcja!
Drugiego dnia Kongresu (15 maja 2025) weźmiesz udział w ekskluzywnym zwiedzaniu MEEC – Monroe® Intelligent Suspension European Engineering Center! Zobaczysz, jak pracuje jedno z najnowocześniejszych centrów projektowania i rozwoju technologii zawieszenia w Europie, gdzie 270 inżynierów wspiera globalnych producentów pojazdów.
Tematy prelekcji to m.in.:
- Kapitał psychologiczny jako zasób lidera – Barbara Łyszkowska, Dyrektor ds. zarządzania jakością w Mardom.
- Personalizacja usług inżynierskich a jakość produkcji – Marcin Polak, CEO Projektownia PPM.
- Ocean możliwości – efektywność energetyczna w strategii firmy – Magdalena Gawarecka, Właścicielka MSG VEXILLO.
- Wykorzystanie oprogramowania ERP do wsparcia systemu zarządzania – Paweł Solecki, Właściciel PHU “ASTE”.
- Firma silosowa czy procesowa? Warunki udanej transformacji – Daniel Szałwiński, Interim Quality & LEAN Manager.
- ESG w perspektywie szans dla organizacji – Małgorzata Biarda, Konsultant, Trener, Audytor trzeciej strony.
- Codzienne zarządzanie – jak prowadzić organizację w praktyce – Prof. dr hab. inż. Tomasz Koch, Prezes zarządu Lean Enterprise Institute Poland.
- Budowanie przewagi konkurencyjnej organizacji poprzez promocję jakości – doświadczenia Polskiej Nagrody Jakości - Marcin Kałużny, Sekretarz generalny konkursu Polska Nagroda Jakości®.
Case Studies
- Co jest ważniejsze według Steve’a Jobsa – kontent czy proces? – Beata Łuczak, Kierownik merytoryczny Studium Podyplomowego Zarządzanie Jakością.
- Toyota Motor Manufacturing Poland – Zdzislaw Konior, Dyrektor QA.
--> Nie czekaj – zapisz się już teraz i spotkaj się z liderami jakości!