Szukaj w działach:

Nowa era zakupów na PROCON/POLZAK 2021

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 


Zakupy korporacyjne przeżywają obecnie renesans biznesowy. Po fazie walki z ograniczeniami, blokadami, rozpadającymi się łańcuchami dostaw - przychodzi czas światowej rekonwalescencji. Nowa Normalność. Po raz kolejny - Zakupy - odegrają kluczową rolę w odbudowywaniu światowej gospodarki. Tym razem, liderzy zakupów będą musieli zmierzyć się z wyzwaniami, jakich nie znali do tej pory, nawet w okolicznościach z roku 2008.

Nowy kryzys, nowe wyzwania

Powrót do „nowej normalności” wymaga od Procurementu stawienia czoła nowym wyzwaniom. Rzeczywistość potwierdza prognozy przygotowane na podstawie badań McKinsey&Cimpany (2020) wśród zarządzających globalnymi zakupami. Po kryzysie w 2008 roku, większość firm koncentrowała się na realizowaniu strategii wychodzenia z recesji. Obecnie COVID19, oprócz oszczędzania pieniędzy i odzyskiwania rentowności, do puli kluczowych tematów dorzuca: zmieniającą się dynamikę rynku, nowe sposoby pracy, zwiększającą się niestabilność popytu oraz rosnącą kompleksowość w łańcuchach dostaw.

New Procurement: Partnering to create value

Podobnie do światowej gospodarki - niczym feniks z popiołów - odradza się konferencja PROCON / POLZAK. Jedno z najważniejszych, europejskich wydarzeń dedykowanych społeczności powraca w pełnej krasie. Po całkowicie zdalnej formie wydarzenia w 2020, specjaliści i kadra zarządzająca zakupami będzie mogła ponownie spotkać się ‘na żywo’ w październiku w samym centrum Warszawy w The Hub (Crowne Plaza).

Jak co roku, organizatorzy wydarzenia - OptiBuy - lider doradztwa i transformacji cyfrowej wspierający firmy w dążeniu do doskonałości zakupowej oraz PSML - Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów, przygotowali program obfitujący w wystąpienia międzynarodowych prelegentów i inspirujących gości. Wśród nich, oprócz przedstawicieli m.in. firm PZU, Lufthansa, Allegro, Lyreco, LPP, Polpharma, Żywiec czy Coca-Cola oraz instytucji (m.in. European Institute of Procurement Management EIPM czy Akademia im. Leona Koźmińskiego) znalazły się tradycyjnie nazwiska rozpoznawalne zarówno w branży (Keynote Speaker), jak i osobistości znane szerszej publiczności (mówcy konferencji TEDx – Janina Bąk, aka Janina Daily oraz prof. Piotr Zielonka). To, co jednak w największym stopniu rok do roku przyciągało setki uczestników - praktyków i ekspertów zakupów i zarządzania łańcuchami dostaw - i czego nie zabraknie i tym razem, to niepowtarzalny klimat i duch konferencyjnego networkingu, platforma wymiany wiedzy, najlepszych praktyk, trendów i kolebka nowych przedsięwzięć, partnerstw oraz sojuszy. 

Organizatorzy przygotowali dwie opcje uczestnictwa dla obu dni konferencji 19 i 20 października. Zdalną - która pozwoli obejrzeć prezentacje na żywo za pośrednictwem platformy konferencyjnej online. W hotelu Crowne Plaza - The Hub w Warszawie - gdzie porozmawiać będzie można z innymi liderami zakupów o nowej rzeczywistości biznesowej, nowych zagrożeniach, nowych wyzwaniach, nowych możliwościach - o erze New Procurement w dniach 19 i 20 października.

Szczegółowe informacje, sylwetki prelegentów, program konferencji oraz formularz rejestracyjny dostępne są na stronie konferencji: https://konferencja-proconpolzak.pl/


Źródło: OptiBuy, Polskie Stowarzyszenie Menedżerów Logistyki i Zakupów PSML
Redaktor: MRR

POWIĄZANE
OPTIPLEX 3015 NEO - najwyższa klasa cięcia blach Firma Yamazaki Mazak zakończyła prace nad nową maszyną laserową 2D do najwyższej klasy ci...
Fabryki przyszłości na wyciągnięcie ręki Dla wielu polskich firm fabryki przyszłości są już na wyciągnięcie ręki. Jednak ró...
Dynamika przemysłu w październiku 2023 Jak informuje Główny Urząd Statystyczny (GUS), w październiku br. produkcja sprzed...
Axon Media odmraża konferencje techniczne Po długim okresie izolacji Axon Media Group powraca ze spotkaniami stacjonarnym i już 23 ...
Eagle Lasers z premierą na Targach Blechexpo 2021 Eagle Lasers podczas targów Blechexpo w Stuttgarcie, które odbędą się w dni...
Eksperci o logistyce na Modernlog 2022 Deficyt pracowników, rosnące potrzeby klientów docelowych, wydajność kierow...
Partnerzy