Szukaj w działach:

Powstanie Grupy MTP

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU
 

Niewiele jest w Polsce firm z tak długą historią, jak Międzynarodowe Targi Poznańskie. Ciężko również o przedsiębiorstwo, które oferowałoby równie szeroki zakres usług branżowych.

Dlatego MTP postanowiło na nowo zdefiniować swoją tożsamość, porządkując portfel marek. Efektem ponad rocznych prac jest wprowadzenie nadrzędnej marki korporacyjnej Grupa MTP oraz nowy wizerunek przedsiębiorstwa.

Przez dziesięciolecia najistotniejszym i jedynym zadaniem MTP była organizacja targów w Poznaniu. Jednak ostatnie lata to czas bardzo szybkiego rozwoju działalności biznesowej i to w różnych kierunkach. Działalność firmy poszerzyła się także w zakresie oferty usług. 

- „Międzynarodowe Targi Poznańskie przez lata kojarzyły się głównie z organizacją targów. Spektrum naszej oferty dzisiaj jest jednak o wiele szersze. Dziś, poza uznanymi w świecie biznesowymi imprezami targowymi, organizujemy kongresy, konferencje, wydarzenia kulturalne, sportowe, w tym megaeventy, które rocznie przyciągają ponad 1 mln gości z całego świata" - tłumaczy Przemysław Trawa.

Podział na Międzynarodowe Targi Poznańskie oraz Grupę MTP

Aby uporządkować ofertę biznesową firmy, istotne było powołanie do życia nadrzędnej marki korporacyjnej pod nazwą Grupa MTP. 

- „Ta decyzja jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów. Pozwala też dopasować naszą markę do nowych obszarów działania i wyzwań stojących przed naszą firmą w ciągu najbliższych lat. To oznacza, że powstaje marka Grupa MTP, która w sobie mieści wszystkie nasze działalności, od organizacji targów, przez konferencje, eventy, aranżację przestrzeni, reklamę zewnętrzną, po ofertę cateringową" - wyjaśnia Elżbieta Roeske, wiceprezes zarządu. 

Międzynarodowe Targi Poznańskie to ważny ośrodek targowy w Polsce i Europie Środkowo – Wschodniej. To duma Poznania, miejsce zlokalizowane w samym jego sercu. To profesjonalnie przygotowane tereny targowe, gdzie odbywają się topowe wydarzenia branżowe, goszczące ponad 700 tysięcy odwiedzających rocznie na ponad 100 imprezach targowych.

Grupa MTP to natomiast marka parasolowa działająca na terenie całego świata. Jej domena działania jest o wiele szersza i obejmuje nie tylko targi, ale również megaeventy, koncerty, zawody sportowe, spotkania firmowe oraz wiele usług towarzyszących, których potrzebują firmy i uczestnicy, by prowadzić biznes, promować się czy po prostu bawić. Grupa wie, jak zorganizować to dla klientów, dlatego motywem przewodnim firmy stało się hasło: Grupa MTP. Dobrze zaprojektowane wydarzenia.


Więcej na stronie: www.mtp.pl


Źródło:  Grupy MTP

POWIĄZANE
Branża automotive na AutoEvent 2019 Zbliżające się coroczne spotkanie przedstawicieli przemysłu motoryzacyjnego AutoEvent 201...
INTARG 2019 z innowacjami Targi INTARG® kolejny raz udowodniły, że są istotnym wydarzeniem łączącym środowiska,...
Nowości na dniach otwartych TFM Druga edycja Dni Otwartych firmy Technologie Formowania Metali to wydarzenie, jakie miało...
Branża targowa postuluje do rządu o wsparcie Branża targowa postuluje do rządu o wsparcie na poziomie 400–500 mln euro. Pieniądz...
O ewolucji branży automotive na IABM 2019 Przedstawiciele rynku automotive z Europy, Azji i Stanów Zjednoczonych, reprezenta...
Nowości maszynowe Yamazaki Mazak na STOM 2024 Tegoroczna Przemysłowa Wiosna STOM w Targach Kielce była największą w historii. Powierzchn...
Partnerzy