Szukaj w działach:

Specjalista ds. obsługi klienta

Numer ogłoszenia:
96
Data dodania:
10.07.2018
Kategoria:
Obsługa klienta
Wojewodztwo:
Opolskie
Miejscowość:
Opole
Kraj:
Polska

Obowiązki:

• Współudział w planowaniu celów strategicznych firmy.
• Nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi i potencjalnymi klientami firmy.
• Przygotowanie i prezentowanie ofert handlowych oraz projektów umów, niewymagających znajomości zagadnień technicznych.• Obsługa klientów Firmy i grupy Knauf Interfer.
• Realizacja planu sprzedaży.
• Realizacja zamówień klientów wg ustalonego planu oraz organizowanie procesu sprzedaży.

Wymagania:

W pracy na tym stanowisku niezbędna jest znajomość języka niemieckiego w stopniu umożliwiającym profesjonalną obsługę klienta niemieckojęzycznego, doświadczenie w obsłudze klienta oraz praktyczna znajomość systemów zarządzania jakością. Doświadczenie w obsłudze klienta z sektora Automotive będzie dodatkowym atutem.

Nazwa firmy:
Brökelmann Polska Sp.z o.o.
Nr telefonu:
+48 774106637
Podziel się
powrót

Reklama

  • Reklama

  • Czasopisma

  • Targi

  • Reklama

    Newsletter

    Reklama

    Targi

    Czasopisma

    Konkurs

    Newsletter

    Partnerzy