Szukaj w działach:

StandOUT. TOOLEX 2014 na półmetku

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

 Fot.: StandOUT


StandOUT. TOOLEX 2014 - Na targach nie wystarczy się wystawiać! Na targach trzeba zaistnieć!

Ruszyła 21. Edycja konkursu na najciekawsze stoiska targowe StandOUT. Konkurs promuje Firmy, które stworzyły ciekawe kreacje wystawiennicze na zakończonych 2 października targach TOOLEX w Sosnowcu. W 21. Edycji konkursu StandOUT. TOOLEX 2014 głosujemy na 34 realizacje wystawiennicze. Konkurs promuje Firmy, które stworzyły ciekawe kreacje wystawiennicze na targach TOOLEX 2014 w Sosnowcu, które odbyły się w dniach 30 września-2 października br. Organizatorami 21. edycji konkursu są: Expo Silesia i portal eXspace.pl.

Zapraszamy do galerii konkursowej http://exspace.pl/contests/show/98, gdzie do 23 października br. trwa głosowanie. Każdemu stoisku, zamieszczonemu w galerii, można przydzielić punkty [1-5]. Link: http://exspace.pl/contests/show/98

StandOUT. to konkurs promujący firmy, ich kreacje wystawiennicze. Finalistom konkursu dajemy szansę na wzmocnienie świadomości marki w szerokim gronie: wystawców, partnerów i klientów wystawców, osób odwiedzających targi, organizatorów wystąpień targowych, mediów branżowych i projektantów. StandOUT. to platforma do prezentacji potencjału desingu wystawienniczego polskich firm.

W 20 poprzednich edycjach, na wybitne kreacje wystawiennicze, głosowało ponad 49800 osób. Inspiracją konkursu jest potrzeba przedłużenia życia stoisk i pokazania tych wystawienniczych dzieł sztuki szerszemu gronu. Głosowanie na najciekawsze stoiska targowe buduje interakcje pomiędzy marką, a oddającymi głosy. Fakt, iż StandOUT odbywa się wirtualnie, sprawia, iż grono biorących udział w głosowaniu jest niczym nieograniczone. Finaliści konkursu StandOUT. mają okazję promować swoje wystąpienie targowe jeszcze długo po zakończeniu targów, co gwarantuje wzrost świadomości ich marki na rynku.

Nagrody dla zwycięzców głosowania

1 miejsce - Kampania medialna na portalu Staleo.pl o wartości 3000 zł netto
2 miejsce - Kampania medialna na portalu Staleo.pl o wartości 2000 zł netto
3 miejsce - Kampania medialna na portalu Staleo.pl o wartości 1000 zł netto

Nagrody dla Laureatów Wyróżnień Honorowych architektów z portalu eXspace.pl

Dla miejsca 1: roczna kampania bannerowa na Machineo.pl w wybranym dziale tematycznym i roczny pakiet mVIP na Machineo.pl
Dla miejsc 2 i 3:  roczny pakiet mVIP na Machineo.pl
Dla miejsc 4 i 5: roczny pakiet mPremium na Machineo.pl

7-ma edycja Targów TOOLEX była rekordowa. Na powierzchni 15 tys. m kw. zaprezentowało się 494 wystawców i współwystawców oraz niemal 600 reprezentowanych marek z 26 krajów: z Austrii, Belgii, Chin, Czech, Danii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Izraela, Japonii, Korei Południowej, Korei Północnej, Niemiec, Serbii, Słowacji, Słowenii, Stanów Zjednoczonych, Szwajcarii, Szwecji, Tajwanu, Turcji, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz Polski.

Podczas wystawy można było obejrzeć 375 maszyn w ruchu, o łącznej wadze ok. 1000 ton na 15 tys. m2 powierzchni wystawienniczej. Zainteresowanie targami wśród specjalistów z branży było ogromne

Patronat medialny StandOUT. TOOLEX 2014

www.staleo.pl 

www.Machineo.pl   

Partnerzy