Nowa odsłona Targów Kielce
Fot.: Targi Kielce |
Czerwony punkt podzielony na dwie półkule - od teraz taki logotyp określa graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo - Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter oraz punkt odniesienia dla innych – oto co symbolizuje.
To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem, a także zmianami w branży wystawienniczej oraz najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i tworzenia wizerunku Targów Kielce, podkreślającym wyjątkowy charakter ośrodka.
Nowy symbol kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Zaznacza wagę miejsca w przestrzeni, uosabia centrum spotkań w biznesie. Znak odnosi się równocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego centrum wystawienniczego. Najnowsze liternictwo zastosowane w logotypie jest wyrazem minimalizmu, który jest sednem biznesowego stylu. Twórcą nowego znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.
Krótka wizualizacja zmiany
Źródło: Trargi Kielce
- Raport Tokarki CNC i Centra tokarskie - przegląd rynku 2020
- Raport prasy krawędziowe - przegląd rynku 2020
- Kalendarium - przegląd targów przemysłowych 2024
- Zautomatyzowany system kompletacyjny elementów długich
- Zautomatyzowane rozwiązania zwiększające produktywność
- Branża formierska na Targach INNOFORM®
- ITM Industry Europe - potrójna siła przemysłu
- Badanie rynku CNC w Polsce 2024
- Żuraw obrotowy w ofercie Weni Solution
- Maszyny używane: Nowe drogi w produkcji przewodów rurowych