Szukaj w działach:

Nowa odsłona Targów Kielce

POSŁUCHAJ ARTYKUŁU

 

Fot.: Targi Kielce 


Czerwony punkt podzielony na dwie półkule - od teraz taki logotyp określa graficznie Targi Kielce, drugi ośrodek wystawienniczy w Europie Środkowo - Wschodniej. Centrum wydarzeń, międzynarodowy charakter oraz punkt odniesienia dla innych – oto co symbolizuje.


To już kolejne logo w historii Targów Kielce, podyktowane naturalnym rozwojem, a także zmianami w branży wystawienniczej oraz najnowszymi trendami graficznymi. Logo jako serce marki, element wizualnej identyfikacji jest istotnym narzędziem komunikacji i tworzenia wizerunku Targów Kielce, podkreślającym wyjątkowy charakter ośrodka.


Nowy symbol kieleckiego ośrodka nawiązuje do czerwonego punktu, który już pojawiał się w poprzednich logotypach. Zaznacza wagę miejsca w przestrzeni, uosabia centrum spotkań w biznesie. Znak odnosi się równocześnie do uproszczonego obrazu kuli ziemskiej, podzielonej na dwie półkule, nawiązując do międzynarodowego charakteru kieleckiego centrum wystawienniczego. Najnowsze liternictwo zastosowane w logotypie jest wyrazem minimalizmu, który jest sednem biznesowego stylu. Twórcą nowego znaku jest Michał Obiedziński, kierownik Zespołu Grafiki Komputerowej w Targach Kielce, absolwent Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi.


Krótka wizualizacja zmiany



Źródło: Trargi Kielce  

 

Partnerzy